بر ضرورت تقویت نیروهای مسلح ایران تأکید شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نیروهای مسلح ایران
 نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
اشتراک
فرمانده کل قوا ایران: تقویت نیروهای مسلح برای ایرانِ ما که با دشمنان قلدر و زورگویی همچون آمریکا مواجه است، اهمیت مضاعف دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، آیت الله خامنه ای، فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح را از جمله ستونهای استحکام ملی خواند.
وی با تأکید بر ضرورت تقویت این عامل استحکام‌بخش، خاطرنشان کرد: "تقویت نیروهای مسلح برای ایرانِ ما که با دشمنان قلدر و زورگویی همچون آمریکا مواجه است، اهمیت مضاعف دارد و مسئولان نظامی باید با بکارگیرهای راهکارهای نو و روزآمد، هوشمندسازی همه برنامه‌ها و ابزارها و تجهیزات، تقویت پژوهشهای علمی و طراحی بازهای پیچیده جنگ ترکیبی در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، قدرت دفاعی کشور را افزایش دهند.
مسئولیت اصلی نیروهای مسلح، حراست از امنیت ملی به مثابه زیرساخت همه ابعاد زندگی اعم از امنیت در مسائل شخصی و امنیت در مسائل عمومی است. بدون امنیت پیشرفت در هیچ عرصه‌ای امکان‌پذیر نیست.
ناامنی در کشورهای بزرگ و از همه بدتر در آمریکا وجود دارد و همواره شاهد حمله به مدرسه، فروشگاه و رستورانهای آن هستیم.
سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: تغییر مرز با توسل به جنگ را برنمی‌تابیم
نیروهای مسلح تأمین‌کنندگان امنیت کشور است. بنابراین تضعیف نیروهای مسلح، تضعیف امنیت کشور است و کسی که به پاسگاه پلیس یا پایگاه بسیج حمله می‌کند یا در سخنان خود به ارتش یا سپاه طعنه می‌زند، به امنیت کشور حمله می‌کند.
پلیس موظف به ایستادن در مقابل مجرم و تأمین امنیت جامعه است، بنابراین تضعیف پلیس به معنی تقویت مجرمین است و کسی به پلیس حمله می‌کند، مردم را در مقابل مجرمین، اراذل و اوباش، سارقان و زورگیران بی‌دفاع می‌گذارد. "امنیتِ درون‌زا" امتیازی بزرگ برای کشور است. امنیت ما کاملاً درون‌زا و بدون اتکا به دیگران است و این امنیت با امنیتی که دیگران از بیرون ایجاد کنند و به آن کشور نگاه استفاده از گاو شیرده داشته باشند، کاملاً متفاوت است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала