رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: تغییر مرز با توسل به جنگ را برنمی‌تابیم

CC BY 4.0 / IRNA / سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
اشتراک
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دو کشور آذربایجان و ارمنستان توصیه کرد مشکلات‌ خود را با گفت‌وگو حل کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات اخیر میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان تاکید نمود: تغییرات در مرزهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد.
سرلشکر باقری افزود: به دو کشور آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم که مشکلات خود را از راه‌های مسالمت‌آمیز و گفتگو حل کنند. ما توسل به درگیری و جنگ را برنمی‌تابیم و در برابر آن ساکت نمی‌نشینیم.
 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
وزارت خارجه ایران: حفظ بدون تغییر مرز ایران و ارمنستان الزامی است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بیان داشت: از کشورهای جنوبی خلیج فارس انتظار داریم مراقب فتنه‌انگیزی صهیونیست‌ها باشند، حضور صهیونیست‌ها مخل امنیت منطقه است و ما با اشراف و رصد اطلاعاتی تمام تحرکات آن‌ها را زیر نظر داریم و چنانچه تهدیدی را احساس کنیم، توأمان با عناصر رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن‌ها برخورد خواهیم کرد.
سرلشکر باقری تاکید کرد: ما خواستار منطقه‌ای عاری از تهدید و مملو از دوستی و همکاری در غرب آسیا هستیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی تهدیدگر امنیت منطقه هستند و امیدواریم آینده‌ای بدون این تهدیدات را داشته باشیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала