آمریکا تهدید می کند تحریم ها به دلیل حمایت از روسیه را "تهاجمی تر" اعمال کند

© AP Photo / Jacquelyn Martinوزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2022
اشتراک
بر اساس سندی که وزارت خزانه داری آمریکا منتشر کرده است، ایالات متحده آماده است تا تحریم های علیه کشورهای ثالث به دلیل حمایت از روسیه را به شکل"تهاجمی تر" اعمال کند.
به گزارش اسپوتنیک، در این بیانیه گفته می شود ایالات متحده آماده است تا از تحریم‌ها برای "پیگرد قانونی" افرادی استفاده کند که از افرادی که تحت تحریم‌های آمریکا هستند یا از "فعالیت‌های تحریم‌شده" حمایت می‌کنند.
این وزارتخانه اعلام کرد تحریم ها علیه نهادهای کشورهای ثالث می تواند به دنبال "معاملات اساسی" برای ارائه حمایت مادی از نیروهای مسلح روسیه یا بخش صنایع دفاعی روسیهاعمال شود. در این سند همچنین آمده است که دولت آمریکا آماده است تا تحریم هایی را علیه شهروندان خارجی و اشخاص حقوقی به دلیل حمایت از همه پرسی در مناطق آزاد شده و در منطقه دونباس اعمال کند.
آمریکا، تحریم های جدیدی را علیه روسیه به دلیل الحاق مناطق جدید اعمال می کند   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
آمریکا، تحریم های جدیدی را علیه روسیه به دلیل الحاق مناطق جدید اعمال می کند
پیشتر اطلاع حاصل شد که ایالات متحده تحریم هایی را علیه شرکت هایی از چین، بلاروس و ارمنستان به دلیل نقض اقدامات کنترل صادرات علیه روسیه اعمال کرده است.
غرب فشار تحریم‌ها را بر روسیه بر سر اوکراین تشدید کرد که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و غذا در اروپا و ایالات متحده شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گذشته گفته بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه سختی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. در روسیه بارها اعلام شده است که مسکو تمام مشکلاتی را که غرب برایش ایجاد می کند حل خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала