- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: مردم در مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا یک انتخاب روشن داشتند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد
پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که مردم در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون یک انتخاب صریح انجام داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی که امروز 30 سپتامبر به طور مستقیم پخش می شد در خصوص الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا با مردم به طور مستقیم سخن گفت.
رئیس جمهور روسیه در این سخنان تصریح کرد که مردم در مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا یک انتخاب روشن داشتند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که مردم در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون یک انتخاب صریح انجام داده اند.
پوتین تصریح کرد: "شهروندان عزیز روسیه، شهروندان جمهوری های خلق دونتسک و لوخانسک، ساکنان مناطق زاپوروژیا و خرسون، نمایندگان دومای ایالتی، سناتورهای فدراسیون روسیه، می دانید، همه پرسی در جمهوری های خلق دونتسک و لوگانسک، زاپوروژیه برگزار شد و نتایج مشخص است. مردم ما انتخاب خود را انجام دادیم. انتخابی بدون تردید. مردم در مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا یک انتخاب روشن داشتند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала