- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: رژیم کی یف در رفراندوم تهدید به قتل کرد، اما نتوانست اراده مردم را بشکند

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: رژیم کی یف در رفراندوم تهدید به قتل کرد، اما نتوانست مردم را بشکند
پوتین: رژیم کی یف در رفراندوم تهدید به قتل کرد، اما نتوانست مردم را بشکند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا را به انتقام و مرگ تهدید کرد، اما آنها نتوانستند ساکنان این مناطق را بشکنند.
به گزارش اسپوتنیک رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود به مناسبت الحاق مناطق آزاد شده خصوص الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا به روسیه گفت: "اکنون، در جریان همه پرسی، رژیم کی یف تهدید به انتقام، مرگ معلمان مدارس، زنانی که در کمیسیون های انتخاباتی کار می کردند، میلیون ها نفر را که برای ابراز خواست خود آمده بودند را با سرکوب ترسانده است. اما مردم ناشکسته دونباس، زاپوروژیا و خرسون آماده بودند.
پوتین خطاب به کی یف و غرب اعلام نمود که مردم مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا برای همیشه مال ما و شهروند ما می شوند.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2022
پوتین: سیاست ارعاب و ترور رژیم کی یف هر روز اشکال هر چه وحشتناکتر و وحشیانه تری به خود می گیرد
گفتنی است، مراسم امضای توافقنامه های الحاق چهار سرزمین جدید - جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیا به روسیه با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه در تالار گئورگیوسکی کرملین با حضور نمایندگان پارلمان برگزار می‌شود.
یادآور می شود همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. با توجه به نتایج پردازش 100٪ از آرا، در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند. پوتین هفته گذشته اعلام کرده بود روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ شده، حمایت خواهد کرد.
خود مردم این مناطق ابتکار برگزاری فوری همه پرسی را مطرح کردند. به گفته نمایندگان این جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در شرایط اجرای اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات اوکراینی و اعضای ناتو که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تحویل می دهند، بسیار ضروری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала