- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نظر پوتین درباره دلار: شما اروپایی ها نمی توانید با پول کاغذی به کسی غذا بدهید، بلکه غذا نیاز دارید

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد
پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
پوتین در سخنرانی خود در الحاق سرزمین های ازاد شده به روسیه تصریح کرد: مردم را نمی‌توان با دلارهای چاپی و یورو تغذیه کرد، نمی‌توان با این تکه‌های کاغذ تغذیه کرد، و نمی‌توان خانه‌ای را با حروف بزرگ مجازی شبکه‌های اجتماعی غربی گرم کرد... شما نمی‌توانید با کاغذ به کسی غذا بدهید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم رسمی الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا به روسیه گفت: شما نمی توانید خود را با دلارهای کاغذی و یورو مردم را تغذیه کنید، به غذا نیاز دارید، بنابراین سیاستمداران در اروپا باید هموطنان خود را متقاعد کنند که کمتر غذا بخورند، کمتر ظرف بشویند.
پوتین در این سخنرانی تصریح کرد: مردم را نمی‌توان با دلارهای چاپی و یورو تغذیه کرد، نمی‌توان با این تکه‌های کاغذ تغذیه کرد، و نمی‌توان خانه‌ای را با حروف بزرگ مجازی شبکه‌های اجتماعی غربی گرم کرد... شما نمی‌توانید با کاغذ به کسی غذا بدهید.
پوتین در مراسم امضای ورود سرزمین‌های جدید به روسیه گفت: شما (خطاب به اروپایی ها) به غذا نیاز دارید.
فردا مراسم امضای موافقتنامه های الحاق سرزمین های جدید به روسیه برگزار می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
امروز 30 سپتامبر مراسم امضای موافقتنامه های الحاق سرزمین های جدید به روسیه برگزار می شود
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که در ارتباط با این موضوع، سیاستمداران در اروپا باید هموطنان خود را متقاعد کنند که کمتر غذا بخورند، کمتر بشویند و در خانه گرمتر بپوشند. پوتین گفت: "و کسانی که در اروپا شروع به پرسیدن سؤالات منصفانه می کنند و در واقع چرا چنین است، بلافاصله دشمن، افراط گرا و رادیکال اعلام می شوند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала