میزان 98.42٪ از ساکنان جمهوری لوهانسک به الحاق به روسیه رای مثبت دادند

© Sputnik / Victor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر یک ساکن محلی با پرچم جمهوری خلق لوهانسک در نزدیکی ساختمان اداری در لیسیچانسک
یک ساکن محلی با پرچم جمهوری خلق لوهانسک در نزدیکی ساختمان اداری در لیسیچانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
اشتراک
کمیته انتخابات در لوهانسک اعلام نمود که میزان 98.42٪ از ساکنان جمهوری لوهانسک به الحاق به روسیه رای مثبت دادند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نتایج رسمی اعلام شده از صد درصد ارا، میزان 98.42٪ از ساکنان جمهوری لوهانسک به الحاق به روسیه رای مثبت دادند.
النا کراوچنکو، رئیس کمیته انتخابات در لوهانسک به خبرنگاران گفت: بر اساس نتایج پردازش 100 درصد آرا، 98.42 درصد از ساکنان جمهوری خلق لوهانسک به پیوستن به فدراسیون روسیه رای مثبت دادند.
النا کراوچنکو گفت: 100 درصد پروتکل ها و رای ها در کمیسیون های حوزه لوهانسک بررسی شده است که بر اساس نتایج آن 98.42 درصد الحاق این جمهوری به فدراسیون روسیه رای دادند.
همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا برگزار شد.
مدودف: روسیه به روابط دوستانه با ژاپن امیدوار است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
تبریک مدودف به نتایج رفراندوم در سرزمین های لوهانسک و دونتسک: به خانه خود روسیه، خوش آمدید
پیش از این، مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپوروژیا و خرسون در بیانیه هایی اعلام کردند که در یک رفراندوم و همه پرسی در این مناطق، موضوع پیوستن به روسیه به عنوان تابعیت کشور فدراسیون روسیه را برگزار کنند. رای گیری در تمامی این مناطق از 23 تا 27 سپتامبر انجام خواهد شد.همچنین، منطقه زاپوروژیا خواستار این است که از اوکراین خارج شود، اعلام استقلال کند و سپس به فدراسیون روسیه بپیوندد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала