- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای مسلح اوکراین به بی فایده بودن HIMARS در نبردهای دونباس پی بردند

CC BY 2.0 / DVIDSHUB / Sgt. Christopher Gaylordنیروهای مسلح اوکراین به بی فایده بودن HIMARS در نبردهای دونباس پی بردند
نیروهای مسلح اوکراین به بی فایده بودن HIMARS در نبردهای دونباس پی بردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
اشتراک
نیویورک تایمز: فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین بی فایده بودن HIMARS در برابر نیروهای متفقین را در نبردهای آرتموفسک تشخیص داده است.
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز می نویسد، فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین بی فایده بودن سیستم پرتاب موشک چندگانه HIMARS را در نبردهای آرتموفسک تشخیص داد.
این روزنامه می نویسد: فرماندهی اوکراین در باخموت اخیراً اعلام کرد که حتی وجود سیستم های موشکی ارائه شده توسط ایالات متحده موسوم به HIMARS نمی تواند تأثیر قابل توجهی بر خطوط تدارکاتی نیروهای روسیه داشته باشد.
بر اساس اطلاعات این نشریه، نیروهای مسلح اوکراین به این نتیجه رسیدند که نیروهای متفقین با موفقیت خود را با ظهور سیستم پرتاب موشک چندگانه غربی دشمن وفق داده اند. به ویژه، نیروهای مسلح روسیه توانستند انبارهای مهمات را مجدداً توزیع کنند و آنها را در برابر حملات پهپاد تقویت نمایند.
همانطور که این روزنامه اشاره کرده است، نیروهای متفقین به تدریج در حال آزادسازی شهر و هل دادن نیروهای اوکراینی و ضربه زدن به تجهیزات و نیروی انسانی دشمن هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала