- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

میزان 87.05 درصد اهالی خرسون به الحاق به روسیه رای مثبت دادند

© Sputnik / Валерий Мельников /  مراجعه به بانک تصاویر نظرات کارشناسان درباره همه پرسی پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه
نظرات کارشناسان درباره همه پرسی پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
اشتراک
کمیسیون انتخابات در منطقه خرسون، گزارش داد که 87.05 درصد از رای دهندگان پس از شمارش 100 درصد آرا از الحاق منطقه خرسون به روسیه حمایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون انتخابات در منطقه خرسون در نتیجه گیری ارا اعلام نمود که 87.05 درصد از رای دهندگان پس از شمارش 100 درصد آرا از الحاق منطقه خرسون به روسیه حمایت کردند و رای مثبت داده اند.
رئیس کمیته انتخابات منطقه خرسون، مارینا زاخارووا در جلسه کمیسیون انتخابات گفت: کمیسیون انتخابات منطقه خرسون 100 درصد از پروتکل های رأی گیری را پس از نتایج همه پرسی پردازش کرد، 87.05 درصد از ساکنان این منطقه به پیوستن به روسیه رأی مثبت دادند.
درجلسه روز سه شنبه مارینا زاخارووا گفت: "497051 شرکت کننده در همه پرسی به سوال مطرح شده پاسخ مثبت دادند که بیش از 50 درصد از تعداد شرکت کنندگان در رفراندوم در لیست شرکت کنندگان در همه پرسی گنجانده شده است."
بر اساس جدول امتیازات در کمیته انتخابات، 87.05 درصد از ساکنان منطقه خرسون به الحاق به روسیه رای مثبت دادند.
مردی درهمه پرسی در یک شعبه رای گیری د ر رفراندوم رای می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2022
اعلام میزان مشارکت در همه پرسی در جمهوری خلق لوهانسک، منطقه خرسون و زاپوروژيا
گفتنی است، همه پرسی پیوستن به روسیه در 23 سپتامبر در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا آغاز شد. رای گیری پنج روز، تا 27 سپتامبر به طول انجامید. مردم با ابتکار عمل برگزاری فوری همه پرسی به مقامات منطقه ای را درخواست کردند. به گفته نمایندگان جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در چارچوب اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات اوکراینی و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می کنند، بسیار ضروری است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپوروژیا و خرسون اتخاذ خواهد شد، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала