- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تایید 93.11٪ رای مثبت در زاپوروژیا برای الحاق به روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر مردی درهمه پرسی در یک شعبه رای گیری د ر رفراندوم رای می دهد
مردی درهمه پرسی در یک شعبه رای گیری د ر رفراندوم رای می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
اشتراک
رئیس کمیته انتخابات در منطقه زاپوروژیا اعلام نمود که 93.11٪ از رای دهندگان در زاپوروژیا به الحاق به روسیه رای مثبت دادند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس کمیته انتخابات در منطقه زاپوروژیا در گزارشی اعلام نمود که از مجموع صد درصد آرا، میزان 93.11٪ از مردم زاپوروژبا به الحاق به فدراسیون روسیه رای دادند.
بر اساس برآوردهای اولیه از 100 درصد پروتکل های اجرایی در انتخابات در زاپروژیا، 93.11 درصد از رای دهندگان از الحاق این منطقه به روسیه حمایت کردند. این را داده های جدول امتیازات تعاملی در کمیسیون انتخابات منطقه نشان می دهد. در ملیتوپل، 96.78٪ از ورود منطقه به فدراسیون روسیه حمایت کردند، در منطقه مشخص شده است که در بردیانسک 94.10 درصد به پیوستن به روسیه رأی دادند، در منطقه بردیانسک - 89.60 درصد، در منطقه واسیلیفسکی - 90.47 درصد برای الحاق به روسیه رای مثبت دادند. در ناحیه پوهوفسکی، درصد کسانی که رای مثبت به الحاق روسیه دادند میزان 88.79٪ می باشد، در -چرنوویو 89.39٪، و در شهر انرگودار - 95.25٪ موافق الحاق به روسیه بودند.
 همه پرسی در یک شعبه رای گیری در سفارت جمهوری خلق دونتسک در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
نتایج اولیه همه پرسی الحاق به روسیه
گفتنی است، همه پرسی پیوستن به روسیه در 23 سپتامبر در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا آغاز شد. رای گیری پنج روز، تا 27 سپتامبر به طول انجامید. مردم با ابتکار عمل برگزاری فوری همه پرسی به مقامات منطقه ای را درخواست کردند. به گفته نمایندگان جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در چارچوب اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات اوکراینی و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می کنند، بسیار ضروری است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپوروژیا و خرسون اتخاذ خواهد شد، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала