واکنش آذری جهرمی به دسترسی استارلینک: اگر به مردم ایران علاقه‌مندند، فناتحریم را متوقف کنند

CC0 / / ماموریت استارلینک از اسپیس ایکس
ماموریت استارلینک از اسپیس ایکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.09.2022
اشتراک
وزیر ارتباطات دولت روحانی در پیامی در توییتر نوشت: اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IPهای ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند. اگر به مردم ایران علاقه‌مندند؛ "فناتحریم" را متوقف کنند
به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در دولت روحانی در رابطه با تحلیل قبلی خود در رابطه با اینترنت ماهواره ای در ایران، نوشت: دوستان زیادی برایم پیام فرستادند و درباره‌ی این موضوع [تحلیلی درباره نزدیک شدن اینترنت ماهواره ای به ایران] سوال پرسیدند.
مطلب فوق یک پیش‌بینی مبتنی بر وقایع از "آینده" شبکه‌های به اصطلاح فیلتر گریز است نه یک پدیده برای امروز. آینده‌ای که با مطالعات بنده تا ۲۰۲۵ احتمالا به مرحله اجرایی در خواهد آمد.
گفتنی است، ایلان ماسک، تاجر آمریکایی، پس از تصمیم خزانه داری آمریکا مبنی بر اجازه عرضه خدمات ارتباطی به ایران، از "راه اندازی استارلینک" خبر داد.
درخواست نمایندگان مجلس آمریکا برای برای برقراری اینترنت استارلینک ایلان ماسک بر فراز ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
درخواست نمایندگان مجلس آمریکا برای برای برقراری اینترنت استارلینک ایلان ماسک بر فراز ایران
ماسک روز جمعه در واکنش به توئیت آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در توئیتی نوشت: "راه اندازی استارلینک". پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه اظهار داشته بود که تصمیم خزانه داری ایالات متحده برای دادن مجوز به ارائه خدمات ارتباطی اینترنتی به ایران، دسترسی آزاد به اطلاعات را برای مردم این کشور فراهم می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала