نماینده کریمه از غرب خواست تا نظم نوین جهانی را قبول کند

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر گئورگی مرادوف، نماینده دائم کریمه در دفتر ریاست جمهوری روسیه
گئورگی مرادوف، نماینده دائم کریمه در دفتر ریاست جمهوری روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
اشتراک
گئورگی مرادوف، نماینده دائم کریمه در دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای غربی باید با نظم نوین جهانی کنار بیایند که در آن دولت روسیه نقش یکی از مراکز جهانی را به خود اختصاص داده است.
به گزارش اسپوتنیک، گئورگی مرادوف گفت: "دشمنان ما باید به وضوح درک کنند که ساختن یک نظم جدید جهانی بدون روسیه، بدون در نظر گرفتن منافع ملی آن، کارساز نخواهد بود. این چیزی است که ما تلاش می کنیم به شرکای سابق خود ثابت می کنیم که تا کنون نمی توانند با نقش ما به عنوان یکی از مرکز جهانی کنار بیایند".
همه پرسی درباره موضوع پیوستن به روسیه از صبح ویروز در جمهوری خلق دونتسک و لوگانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپوروژیه آغاز شد. رای گیری به مدت پنج روز تا 27 سپتامبر ادامه خواهد داشت.
پسکوف : روسیه ارتباطات شراکتی با ایران دارد و به پیشرفت آن امیدوار است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
واکنش کرملین به حمله احتمالی کی یف به مناطق برگزاری همه پرسی
محافل اجتماعی، مقامات این مناطق را به برگزاری فوری این همه پرسی فرا خوانده بودند. به گفته مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوگانسک و استان های خرسون و زاپوروژیه ، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در شرایط اقدامات تروریستی مداوم توسط رژیم ملی‌گرای کی بف و اعضای ناتو، که سلاح‌هایی برای کشتن غیرنظامیان تهیه می‌کنند، ضروری است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وعده داد که مسکو از تصمیم ساکنان مناطق آزاد شده حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала