- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای هوابرد روسیه، حمله 25 خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را دفع نمودند + ویدئو

© Photo / Press service of the Russian Defense Ministryنیروهای هوابرد روسیه، حمله 25 خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را دفع نمودند + ویدئو
نیروهای هوابرد روسیه، حمله 25 خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را دفع نمودند + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از تلاش نیروهای هوابرد روسیه در دفع حمله 25 خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین را منتشر نمود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی از انعکاس حمله نیروهای هوابرد به 9 تانک و 16 خودروی زرهی اوکراینی را منتشر نمود.
چتربازان روسی حمله یگان های زرهی اوکراینی را طی یک عملیات ویژه دفع کردند، تصاویر ویدئویی از این برخورد توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شد.
در ابدا، نیروهای مسلح اوکراین با پشتیبانی 9 تانک و 16 خودروی زرهی اقدام به حمله توسط نیروهای دو شرکت مکانیزه کردند. این مانورها به موقع توسط پهپادهای روسی شناسایی شد.
وزارت دفاع روسیه در طی این عملیات در بیانیه ای گفت: "در جریان نبرد، نیروهای هوابرد روسیه، بیش از 120 نظامی اوکراینی، خودروهای زرهی و خودروهای زرهی سبک را منهدم کردند. بخشی از تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین به عنوان غنائم به تصرف چتربازان روس درآمد."
تصاویر هوایی منتشر شده حرکت ستون اوکراینی را در میدان نشان می دهد. خودروها در حال حرکت در تلاش برای شلیک هستند. همچنین می توانید ببینید که چگونه گلوله های روسیه به تجهیزات اوکراینی اصابت می کنند. در این تصاویر، سوختن خودروهای آسیب دیده به طور جداگانه نشان داده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала