توضیحات جدید وزارت دفاع روسیه در خصوص دسته بندی مشمولین

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در خصوص دسته بندی شهروندانی که مشمول بسیج نمی شوند، توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه برای اطمینان از کار برخی از صنایع با فناوری پیشرفته و همچنین سیستم مالی روسیه، تصمیم گرفته شد که شهروندان دارای تحصیلات عالی در تخصص ها و زمینه های آموزشی مربوطه را به عنوان بخشی از بسیج نسبی جذب نکنند.
در این بیانیه آمده است: به منظور اطمینان از عملکرد برخی از صنایع با فناوری پیشرفته و همچنین سیستم مالی فدراسیون روسیه، تصمیم گرفته شد که برای خدمت سربازی به عنوان بخشی از بسیج نسبی شهروندان دارای تحصیلات عالی در تخصص های مربوطه استخدام نشود. زمینه های آموزشی و کار: در سازمان های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات و درگیر در توسعه، توسعه، اجرا، نگهداری و بهره برداری از راهکارهای حوزه فناوری اطلاعات و تضمین عملکرد زیرساخت های اطلاعاتی.
علاوه بر این، وزارت دفاع روسیه تصریح کرد، ما در مورد شهروندان دارای تحصیلات عالی در تخصص‌ها و زمینه‌های آموزشی مرتبط صحبت می‌کنیم که در اپراتورهای مخابراتی روسیه کار می‌کنند و در تضمین ثبات، امنیت و یکپارچگی عملکرد امکانات ارتباطی، پردازش داده‌ها و مراکز و همچنین وسایل و خطوط ارتباطی استفاده عمومی فدراسیون روسیه.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2022
پوتین بسیج جزئی در فدراسیون روسیه را اعلام کرد + متن فرمان بسیج
همچنین در مورد متخصصانی صحبت می شود که در "سازمان های اصلی در زمینه اطلاعات و ارتباطات و همچنین افراد وابسته به یکدیگر که موسس و یا دفتر تحریریه و یا ناشر یک رسانه جمعی ثبت شده و یا پخش کننده هستند صحبت می کنیم. این وزارتخانه اعلام کرد: یک شبکه تلویزیونی، کانال رادیویی و فعال در تولید و یا توزیع محصولات رسانه‌ ای؛ در سازمان‌ هایی که ثبات نظام پرداخت ملی و زیرساخت‌ های بازار مالی، مدیریت نقدینگی بانکی، گردش وجوه نقد را تضمین می‌کنند.
افزوده شده که لیست های شهروندانی که توسط روسای سازمان های مربوطه در فرم مقرر به ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه ارائه می شود، مبنایی برای معافیت از مشارکت شهروندان در خدمت سربازی برای بسیج تلقی می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала