پوتین بسیج جزئی در فدراسیون روسیه را اعلام کرد + متن فرمان بسیج

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فرمان بسیج جزئی در روسیه را امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در متن این فرمان چنین آمده است: مطابق با قوانین فدرال 31 مه 1996 شماره 61-FZ "در مورد دفاع"، 26 فوریه 1997 شماره 31-FZ "در مورد تدارک بسیج و بسیج در فدراسیون روسیه" و 28 مارس 1998 شماره. 53- قانون فدرال "در مورد خدمت وظیفه و خدمت نظامی" دستور می دهم:
از 21 سپتامبر 2022 در فدراسیون روسیه بسیج جزئی اعلام شود.
فراخوان شهروندان فدراسیون روسیه برای خدمت سربازی از طریق بسیج نیروهای مسلح فدراسیون روسیه صورت بگیرد. شهروندان فدراسیون روسیه که از طریق بسیج برای خدمت سربازی فراخوانده می شوند دارای وضعیت پرسنل نظامی هستند که در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه تحت قرارداد خدمت می کنند.
تعیین شود که سطح دستمزد شهروندان فدراسیون روسیه که برای خدمت سربازی برای بسیج در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه فراخوانده شده اند مطابق با سطح دستمزد پرسنل نظامی باشد که در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه تحت قرارداد خدمت می کنند.
قراردادهای خدمت سربازی که توسط پرسنل نظامی منعقد می شود تا پایان دوره بسیج نسبی معتبر است، به استثنای موارد اخراج پرسنل نظامی از خدمت به دلایل مقرر در این فرمان.
در طول دوره بسیج نسبی، زمینه های زیر را برای اخراج از خدمت سربازی سربازانی که تحت قرارداد خدمت می کنند و همچنین شهروندان فدراسیون روسیه که برای خدمت سربازی برای بسیج در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه فراخوانده شده اند، ایجاد کنید:
الف) از نظر سن - پس از رسیدن به سقف سنی برای خدمت سربازی.
ب) به دلایل پزشکی- در رابطه با تشخیص آنها توسط کمیسیون پزشکی نظامی به عنوان نامناسب برای خدمت سربازی، به استثنای پرسنل نظامی که تمایل به ادامه خدمت سربازی در مواضع نظامی دارند که می توانند توسط پرسنل نظامی مشخص شده جایگزین شوند.
ج) در رابطه با لازم الاجرا شدن رأی دادگاه مبنی بر صدور حکم حبس.
به دولت فدراسیون روسیه:
الف) تأمین مالی فعالیتهای بسیج جزئی؛
ب) اقدامات لازم را برای رفع نیازهای نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، سایر نیروها، تشکیلات و ارگان های نظامی در طول دوره بسیج جزئی انجام دهد.
بالاترین مقامات مناطق عضو فدراسیون روسیه باید فراخوان شهروندان برای خدمت سربازی برای بسیج در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به تعداد و در محدوده زمانی تعیین شده توسط وزارت دفاع فدراسیون روسیه را تامین کنند.
به شهروندان فدراسیون روسیه که در سازمان های مجتمع نظامی-صنعتی کار می کنند حق تعویق خدمت سربازی برای خدمت سربازی برای بسیج (برای مدت کار در این سازمان ها) واگذار شود. آن گروه های شهروندان فدراسیون روسیه که به آنها حق تعویق اعطا می شود و روش اعطای آن توسط دولت فدراسیون روسیه تعیین می شود.
این مصوبه از روز انتشار رسمی لازم الاجرا می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала