- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

لاوروف: اوکراین به یک دولت توتالیتر نازی تبدیل شده است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: اوکراین به یک دولت توتالیتر نازی تبدیل شده است
لاوروف: اوکراین به یک دولت توتالیتر نازی تبدیل شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
اشتراک
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در نشست وزیران شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین تصریح کرد که اوکراین یک دولت توتالیتر نازی است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در نشست وزیران شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین در سخنانی اعلام نمود که رژیم کی یف به دولت توتالیتر نازی تبدیل شده است. دولتی که در آن هنجارهای حقوق بشردوستانه بین المللی نقض می شود. سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در نشست وزیران شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین تصریح کرد که اوکراین یک دولت توتالیتر نازی است.
لاوروف: دونباس، زاپوروژیه و خرسون بر اساس منشور سازمان ملل حق تعیین سرنوشت دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
لاوروف: دونباس، زاپوروژیه و خرسون بر اساس منشور سازمان ملل حق تعیین سرنوشت دارند
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آنرا "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند. آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала