- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اداره منطقه خرسون تصمیم گرفت همه پرسی الحاق این منطقه به روسیه را برگزار کند

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر اداره منطقه خرسون تصمیم گرفت همه پرسی الحاق این منطقه به روسیه را برگزار کند
اداره منطقه خرسون تصمیم گرفت همه پرسی الحاق این منطقه به روسیه را برگزار کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.09.2022
اشتراک
سالدو: اداره منطقه خرسون تصمیم گرفت که همه پرسی الحاق منطقه به ساختار روسیه را برگزار نماید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر سالدو، رئیس اداره منطقه خرسون گفت که اداره منطقه خرسون تصمیم گرفته است برای ورود این منطقه به فدراسیون روسیه همه پرسی برگزار کند.
وی در کانال تلگرامی اداره منطقه نوشت: ساکنین محترم منطقه خرسون! با در نظر گرفتن درخواست‌های سازمان‌های عمومی و ساکنان منطقه، رهبری اداره منطقه خرسون تصمیم به برگزاری همه‌پرسی برای پیوستن <...> به فدراسیون روسیه گرفت.
وی ابراز اطمینان کرد که کرملین نتایج همه پرسی را خواهد پذیرفت. وی افزود که بازگشت به روسیه امنیت منطقه را تضمین می کند، فرصت های جدیدی را برای ساکنان آن باز می کند و به پیروزی عدالت تاریخی منجر می شود.
سالدو افزود: بر اساس نتایج همه پرسی، من شخصاً از رئیس جمهور فدراسیون روسیه، ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین، درخواست خواهم کرد تا همه پرسی در اسرع وقت از نظر قانونی تأیید شود. مطمئنم این پروسه زیاد طول نخواهد کشید.
رئیس منطقه تاکید کرد که منطقه خرسون مسیری را برای اتحاد مجدد با روسیه تعیین کرده است و از آن روی برنخواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала