در حمله هوایی نیروهای روسیه به پایگاه "جبهه النصره" در ادلب، 45 عضو این گروه کشته شدند

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر در حمله هوایی نیروهای روسیه به پایگاه "جبهه النصره" در ادلب، 45 عضو آنها کشته شدند
در حمله هوایی نیروهای روسیه به پایگاه جبهه النصره در ادلب، 45 عضو آنها کشته شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2022
اشتراک
45 عضو از جمله رهبران گروه تروریستی "جبهه النصره" در حملات نیروهای هوافضای روسیه به پایگاه آنها در استان ادلب سوریه کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، اولگ ایگوروف، معاون مركز روسی آشتی طرف های متخاصم در سوریه گفت، 45 عضو از جمله رهبران گروه تروریستی "جبهه النصره" (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) در حملات نیروهای هوافضای روسیه به پایگاه آنها در استان ادلب سوریه کشته شدند.

در بیانیه این مرکز گفته شده است: "نیروهای هوافضای روسیه هفدهم سپتامبر یک حمله هوایی گروهی به پایگاه گروه تروریستی "جبهه النصره" در منطقه شهرک الشیخ یوسف در استان ادلب انجام دادند. در نتیجه این حمله، یک انبارحاوی سلاح، دو انبار تجهیزات منهدم شد، بیش از 45 تروریست، از جمله بلال سعید و ابو دوجانه الدری، فرماندهای میدانی کشته شدند.
رئیس گروه کتیبه توحید و جهاد در سوریه کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.09.2022
رئیس گروه "کتیبه توحید و جهاد" در سوریه کشته شد
ایگوروف در یک نشست خبری گفت: این تروریست ها، مستقیماً در حملات به پرسنل نظامی و غیرنظامیان سوریه در منطقه کاهش تنش ادلب و همچنین در آماده سازی اقدامات خرابکارانه و تروریستی در مناطق تحت کنترل دولت شرکت داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала