هواپیمای حامل تابوت الیزابت دوم مورد توجه ترین پرواز در تاریخ جهان شد

© AFP 2023 / Ben Stansall Огромная фотография британской королевы Елизаветы II на площади Пикадилли в центре Лондона
Огромная фотография британской королевы Елизаветы II на площади Пикадилли в центре Лондона  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
اشتراک
سرویس FlightRadar24 اعلام کرد حدود پنج میلیون نفر پرواز هواپیمای حامل تابوت ملکه الیزابت دوم را دنبال کردند که این پرواز را به مورد توجه ترین پرواز در تاریخ جهان تبدیل کرد.
به گزارش اسپوتنیگ، منظور پرواز هواپیمای نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا است که تابوت ملکه الیزابت دوم را از ادینبورگ به پایگاه هوایی نورثولت در نزدیکی لندن منتقل می کرد . طبق اعلام سرویس FlightRadar24 ، "4.79 میلیون نفر از طریق برنامه های وب و موبایل Flightradar24 این پرواز را تماشا کردند و 296000 نفر دیگر پرواز را از طریق پخش زنده در یوتیوب دنبال کردند."
تاکید شده است که در اولین دقیقه پس از روشن شدن ترانسپوندر هواپیما، شش میلیون نفر تلاش کردند تا پرواز را دنبال کنند که "بار بی سابقه ای" در سرویس Flightradar24ایجاد کرد که "بسیار بیشتر از باری" بود که قبلا توسط پرواز نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان ایجاد شده بود".
ملکه انگلیس 90 ساله به رانندگی لند رور پرداخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2022
هزینه ۶ میلیارد پوندی برای دفن ملکه و تاج‌گذاری چارلز +عکس
بدین ترتیب، پرواز هواپیمای حامل تابوت ملکه انگلیس، از نظر تعداد کاربرانی که آن را دنبال می کنند، رکورد قبلی پرواز نانسی پلوسی به تایوان در ماه اوت را شکست. سپس سرویس FlightRadar24 گزارش داد که از لحظه برخاستن تا زمان فرود، حداقل 2.92 میلیون کاربر این پرواز را دنبال کردند که یک رکورد بود.
الیزابت دوم ملکه بریتانیا که بیش از 70 سال بر این کشور حکومت کرد، 8 سپتامبر در سن 96 سالگی در اسکاتلند درگذشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала