هشدار در مورد نزدیک شدن زمان وقوع جنگ داخلی در امریکا

© REUTERS / JIM URQUHARTحمله به ساختمان کنگره آمریکا
حمله به  ساختمان کنگره آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
اشتراک
تولسی گابارد، کاندیدای سابق ریاست جمهوری نماینده سابق کنگره آمریکا، در شبکه فاکس نیوز از خطر جنگ داخلی در این کشور به دلیل تلاش اعضای حزب دموکرات برای یکسان دانستن حمله به ساختمان کنگره توسط حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با حادثه 11 سپتامبر سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، این سیاستمدار گفت: "شنیدن سخنان این افراد که هموطنان آمریکایی ما را با تروریست ها مقایسه می کنند، نفرت انگیز وشرم آور است. علاوه بر این، آنها به معنای واقعی کلمه اعلام کردند که این افراد (مهاجمان به کنگره آمریکا) از تروریست های القاعده (سازمان ممنوعه در روسیه) بدتر هستند."
او به غیرقابل قبول بودن چنین مقایسه‌هایی صرف نظر از اینکه چه کسی این مقایسه‌ها را بیان می‌کند: حامیان بایدن، سناتورها، روزنامه‌نگاران یا مقامات وزارتخانه‌های فدرال، اشاره کرد.
گاردین: آمریکایی ها به طور کامل برای جنگ داخلی آماده می شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
گاردین: آمریکایی ها به طور کامل برای جنگ داخلی آماده می شوند
گابارد با عصبانیت گفت: "این نشان می‌دهد که آنها تا چه حد مایلند پیش بروند، کشور ما را تا آستانه جنگ داخلی پیش ببرند و هموطنان آمریکایی‌مان را شیطانی جلوه دهند".
وی تاکید کرد که چنین اظهاراتی توسط افرادی از بانفوذترین آمریکایی ها در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره برای ماندن در قدرت بیان می شود.
این نماینده سابق کنگره گفت: "افراد در فهرست قدرتمندترین افراد کشور ما که دستگاه امنیت ملی را در اختیار دارند، هموطنان آمریکایی ما را هدف قرار می‌دهند تنها به این دلیل که آنها به جو بایدن رأی نداده‌اند.
6 ژانویه 2021، جمعیتی از حامیان دونالد ترامپ در تلاش برای ایجاد اختلال در تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری که جو بایدن، نامزد دموکرات ها در آن به پیروزی رسیده بود، وارد ساختمان کنگره شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала