- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای امنیتی روسیه از حملات تروریستی در منطقه خرسون جلوگیری کردند

© Sputnikنیروهای امنیتی روسیه از حملات تروریستی در منطقه خرسون جلوگیری کردند
نیروهای امنیتی روسیه از حملات تروریستی در منطقه خرسون جلوگیری کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2022
اشتراک
نیروهای روسیه دوگروه توریستی در اوکراین، را که در حال برنامه ریزی یک سری حملات تروریستی در منطقه خرسون بودند، بازداشت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع سازمان اجرای قانون روسیه در سخنانی گفت که نیروهای امنیتی روسیه اعضای سازمان های ملی گرای اوکراینی بخش راست* و سپاه ملی* در اوکراین ( دو گروه تروریستی ممنوعه در روسیه) را که در حال برنامه ریزی یک سری حملات تروریستی در منطقه خرسون بودند، بازداشت کردند.
خرابکاران توسط کارکنان نیروهای عملیات ویژه و سرویس امنیتی اوکراین هدایت می شدند.
این منبع گفت: در نتیجه اقدامات عملیاتی - رزمی انجام شده، مجموعه ای از اقدامات تروریستی در خاک منطقه خرسون سرکوب شد.
در انبارهای خرابکاران، 11 مین ضد تانک و فیوز برای آنها، پنج جعبه مهمات خودکار، شش مین تکه تکه ضد نفر MON-50 و به همین تعداد مین تکه تکه ضد نفر MON-90 کشف شد. همچنین در این انبارها یک جعبه با نارنجک F-1، دو جعبه با فشنگ TNT، دو قبضه اسلحه AK 7.62 میلی‌متری و یک اسلحه 5.45 میلی‌متری AKSU، یک اسلحه کلاشینکف مدرن ساخت اوکراین و خشاب‌های آنها یافت شد. علاوه بر این، کسانی که حمله را آماده می کردند یک جعبه SZ-4P برای کار تخریب و تجهیزات انفجار داشتند: سیم، دستگاه هایی برای فعال کردن فشار و وسایل انفجاری کنترل از راه دور را نیز همرااه داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала