حرکت "کاروان نور" متشکل از 40 هزار پناهجوی سوری در ترکیه به سمت آلمان + ویدئو

© AP Photo / Zoltan Gergely Kelemenحرکت "کاروان نور" متشکل از 40 هزار پناهجوی سوری در ترکیه به سمت آلمان + ویدئو
حرکت کاروان نور متشکل از 40 هزار پناهجوی سوری در ترکیه به سمت آلمان + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2022
اشتراک
"کاروان نور" متشکل از 40 هزار پناهجوی سوری که در ترکیه بودند، راهپیمایی خود را به سمت آلمان آغاز کرد.
به گزارش اسپوتنیک، "کاروان نور" متشکل از 40 هزار پناهجوی سوری که در ترکیه بودند، راهپیمایی خود را به سمت آلمان آغاز کرد. اخبار عصر امروز و احتمالا در هفته های آینده در آلمان، ردیابی مسیر کاروانی است که ترکیه قول داده بود به سمت اروپا آزاد شود .
تعداد کاروان های نور ممکن است در پاییز امسال حدود دوازده نفر باشد. سوال اصلی این است که آیا مقامات یونانی در عبور از "کاروان نور" که پناهجویان تا پایان هفته آینده به مرزهای آن نزدیک می شوند، دخالت خواهند کرد یا خیر؟
جنگ سوریه با یک سری تظاهرات گسترده و در نهایت درگیری‌های نظامی در کشور سوریه آغاز شد که از 26 ژانویه 2011 شروع شده‌است که تأثیرگرفته از تحولات سیاسی منطقه خاورمیانه موسوم به بهار عربی است. حکومت سوریه از پشتیبانی و حضور نیروهای ایران، روسیه، شبه نظامیان شیعه عراقی و حزب‌الله لبنان برخوردار بوده‌است.
داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه)که زمانی بر بخش‌های شرقی سوریه حکومت می‌کرد و حدود نیمی از خاک این کشور را در کنترل داشت هم با دولت‌های سوریه و عراق و هم با اپوزیسیون سوریه درگیر جنگ بود که در حال حاضر با از دست دادن قسمت اعظم قلمرو خود به نواحی کوچکی در بیابان‌های شرق سوریه محدود شده‌است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала