- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اسارت نیروهای ارتش اوکراین در خرسون

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие РФ на шоссе возле границы с Украиной в Белгородской области
Военнослужащие РФ на шоссе возле границы с Украиной в Белгородской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2022
اشتراک
مقامات منطقه خرسون از به اسارت درآمدن نیروهای ارتش اوکراین خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، کریل استرموسوف، معاون رئیس اداره منطقه خرسون گفت: بخشی از نیروهای اوکراینی که در حمله متقابل به منطقه خرسون شرکت کردند، به اسارت درآمدند.
نیروهای اوکراینی در اواخر ماه آگوست شروع به اقدام متقابل کردند. وزارت دفاع روسیه گزارش می دهد که تمام این تلاش ها در حال دفع است و اوکراین متحمل خسارات سنگین نیروی انسانی و تجهیزات شده اند.
استریموسوف پیشتر گفته بود که نیروهای اوکراینی از اواخر ماه آگوست تاکنون حدود سه هزار نفر و حدود 100 تجهیزات نظامی خارجی را در خرسون از دست داده اند.
معاون اداره منطقه خرسون گفت: اسرایی هستند. من شخصا آنها را دیدم. این افراد بدبختی هستند که رژیم کی یف آنها را به داخل سنگرها برد و سپس آنها را به حمله انتحاری انداخت.
استریموسوف افزود: ارتش اوکراین کشته‌ شدگان را در نظر نمی‌ گیرد و از 29 آگوست، از زمان شروع به اصطلاح ضد حمله، بیش از سه هزار نفر را از دست داده است.
ارتش روسیه جان یک خبرنگار ایتالیایی را در خرسون نجات داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه جان یک خبرنگار ایتالیایی را در خرسون نجات داد
به گفته وی، حمله متقابل که در رسانه های اوکراین منتشر شده در عمل به خودکشی تبدیل شده است.
استریموسوف تاکید کرد که ما با این نازیسم مقابله خواهیم کرد.
در جریان عملیات ویژه، ارتش روسیه کنترل منطقه خرسون و بخش آزوف در منطقه زاپوروژیا را به دست گرفت و شهرهای بزرگی مانند خرسون، ملیتوپل و بردیانسک را به تصرف درآورد و ارتباط اوکراین با دریای آزوف را قطع کرد. دولت های جدیدی در هر دو منطقه تشکیل شده است، کانال های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روسیه در حال پخش هستند، ارتباطات تجاری و حمل و نقل با کریمه در حال بازسازی است. این مناطق اعلام کردند که قصد دارند بخشی از روسیه شوند. علاوه بر این، پس از هشت سال کانال کریمه شمالی باز شد و بار دیگر آب در شبه جزیره جاری شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала