- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه جان یک خبرنگار ایتالیایی را در خرسون نجات داد

CC BY 2.0 / The U.S. Army / afghanistanارتش روسیه جان یک خبرنگار ایتالیایی را در خرسون نجات داد
ارتش روسیه جان یک خبرنگار ایتالیایی را در خرسون نجات داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه و ویدئویی را منتشر می‌کند که نشان می دهد، ارتش روسیه جان یک خبرنگار ایتالیایی را که برای طرف اوکراینی کار می‌کرد را نجات داد، او نزدیک به یک مین اوکراینی در منطقه خرسون زخمی شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارشی اعلام نمود که در 29 اوت، با آغاز تلاش های ضد حمله اوکراین، ماتیا سوربی با همراهی دو فرد ناشناس با لباس نظامی اوکراینی به خط مقدم رفت. به گفته وی، این افراد قول داده بودند با تاکسی وی را تا خط تماس همراهی کنند، اما در ورودی محل پیاده شده، راه را نشان داده و راهی که مین گذاری شده است و آنجا را ترک کردند. با جلوتر رفتن، خودرو، مین اوکراینی منفجر شد، راننده فوت کرد، خبرنگار ایتالیایی به شدت مجروح شد.
پنتاگون: آمریکا از طریق آسمان اوکراین با روسیه مقابله می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پنتاگون: آمریکا از طریق آسمان اوکراین با روسیه مقابله می کند
در این گزارش آمده است: "هدف از این، رفتار سرویس‌های ویژه اوکراین، اعلام مرگ روزنامه‌نگار بر اثر شلیک از مواضع دفاعی روسیه یا انفجار تاکسی در مین برای اتهامات بعدی روسیه در قتل ماتیا سوربی بود. که این خبر طنین گسترده ای در رسانه های غربی وجود دارد."
سربازان روسی با دیدن انفجار، با وجود آتش اوکراین، به سمت خودرو پیشروی کردند و ماتیا سوربی را از خودروی در حال سوختن بیرون کشیدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала