- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

روسیه: سلاح های عرضه شده به اوکراین به بازارهای سیاه می رود

© Sputnik / Mikhail Markiv /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: سلاح های عرضه شده به اوکراین به بازارهای سیاه می رود
روسیه: سلاح های عرضه شده به اوکراین به بازارهای سیاه می رود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
اشتراک
کولوکولتسف وزیر کشور روسیه در سخنانی اعلام نمود که تسلیحاتی که از طریق بازارهای سیاه به اوکراین عرضه می‌شود، به گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته و تروریست‌ها ختم می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک،ایرینا وولک، نماینده رسمی وزات کشور روسیه به خبرنگاران گفت: ولادیمیر کولوکولتسف، وزیر کشور روسیه در سخنانی اعلام نموده است که تسلیحات غربی که از طریق بازارهای سیاه به اوکراین عرضه می‌شود، اغلب به گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته و تروریست‌ها در اروپا و سایر مناطق ختم می‌شود.
کولوکولتسف روز پنجشنبه در نشست شورای وزیران امور داخلی کشورهای عضو CIS که در قرقیزستان برگزار شد، سخنرانی کرد و گفت: بحران اوکراین که کشورهای غربی ذینفع آن هستند، هم با فشار تحریم‌ها و هم با گسترش روس‌هراسی از جمله در فضای کشورهای مستقل مشترک المنافع شتاب می‌گیرد. کمک و ارسال سلاح به اوکراین بر حوزه نظم و امنیت عمومی تأثیر می گذارد.
چرا روسیه به ارتش جدید در خاور دور نیاز دارد؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای محاصره بالاکلیا را دفع کرد
وزیر کشور روسیه تاکید کرد که حجم عظیمی از تسلیحات که توسط مقامات کی یف به طور غیرقابل کنترلی توزیع و فروخته می شود، اغلب به بازار سیاه جهانی ختم می شود و از آنجا به دست گروه های جنایتکار سازمان یافته و سازمان های تروریستی فعال در اروپا و سایر مناطق می رسد.
به گفته کولوکولتسف، با توجه به افزایش عرضه تسلیحات و تجهیزات نظامی توسط غرب، قاچاق تسلیحات اوکراینی به یکی از عوامل بی ثبات کننده در میان مدت تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала