- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: تراژدی در دونباس نتیجه فعالیت‌های رژیم نئونازی است

© Sputnik / Grigory Sysoev  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече глав государств - участников шестого Каспийского саммита в широком составе в Ашхабаде
Президент РФ Владимир Путин на встрече глав государств - участников шестого Каспийского саммита в широком составе в Ашхабаде - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه: تراژدی در دونباس نتیجه فعالیت‌های رژیم نئونازی است، همه تلاش‌ها برای حل مسالمت‌آمیز موضوع شکست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که فاجعه در دونباس نتیجه فعالیت های رژیم نئونازی است، همه تلاش ها برای حل مسالمت آمیز این مسئله شکست خورده است.
فاجعه‌ای که اکنون در دنباس اتفاق می‌افتد نتیجه فعالیت‌های رژیم نئونازی و ناسیونالیست است که در سال 2014 قدرت را به زور به دست گرفت و سپس در دنباس دست به اقدامات خصمانه زد. پوتین در نشستی با شرکت کنندگان در انجمن اکولوژیکی جوانان سراسر روسیه "اکوسیستم. سرزمین محفوظ" گفت: "تجهیزات سنگین و غیره."
وی خاطرنشان کرد که وظیفه روسیه کمک رسانی به ساکنان دونباس است. رئیس جمهور روسیه گفت: "وظیفه ما کمک به این مردم است. و روسیه این کار را انجام می دهد. تمام تلاش های ما برای حل مسالمت آمیز این مشکل به دلیل مواضع رژیم کیف شکست خورده است."
رئیس دولت به شجاعت ارتش روسیه در دفاع از ساکنان دونباس اشاره کرد. پوتین گفت: "شجاعت این افراد مرا شگفت زده می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала