- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نشنال اینترست: مقامات غربی به طرز وحشیانه ای، شهروندان خود را درباره اوکراین فریب می دهند

© AP Photo / Rodrigo Abdدر نتیجه حملات اوکراین به روستایی در استان کورسک روسیه یک نفر کشته شد
در نتیجه حملات اوکراین به روستایی در استان  کورسک روسیه یک نفر کشته شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
اشتراک
مقامات غربی و رسانه ها بی رحمانه شهروندان خود را فریب می دهند، "تهدید" روسیه را افزایش می دهند و یک سیاست اطلاعاتی سختگیرانه طرفدار اوکراین را دنبال می کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشنال اینترست، اقای رمزی ماردینی ستون نویس این نشریه خبری می نویسد که مقامات غربی به طرز وحشیانه ای شهروندان را درباره اوکراین فریب می دهند. او در مقاله خود خاطرنشان کرد که تعصب در غرب از همان آغاز درگیری وجود داشت.
اما دیدگاه هیستریک و یک جانبه رسانه ها از درگیری در اوکراین، اعتبار آنچه را که در میدان اتفاق می افتد کاهش داده است. ماردینی می نویسد که رسانه ها به طور پیش فرض کاملاً به داده های ارائه شده توسط یکی از طرفین (اوکراین) متکی بودند.
رییس جمهور صربستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رئیس جمهور صربستان: اروپا یک سال دیگر بحران اوکراین را دوام نخواهد آورد
در نتیجه واشنگتن و کی یف توانستند به طور غیرقابل کنترلی تفسیر خود از رویدادها را برای مخاطبان شکل دهند. به گفته ماردینی، مردم آمریکا به این ترتیب فریب خوردند تا از یک عملیات پرهزینه و مخاطره آمیز علیه روسیه حمایت کنند. پیش از این، نسخه چینی گلوبال تایمز خاطرنشان کرد که ایالات متحده با ایجاد تصویری از اوکراین به عنوان یک "طرف خوب"؛ افراد را بسیار فریفته است و این تلاش ها پوچ به نظر می رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала