- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مدودف: عملیات ویژه با هدف جلوگیری از جنگ جهانی سوم آغاز شد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2022
اشتراک
مدودف در مورد جنگ جهانی سوم: اولین فرشته دمید، اما آخرالزمان هنوز نیامده است.
به گزارش اسپوتنیک، تا کنون، شرایط مهار شده است تا جنگ جهانی سوم شروع نشود - اولین فرشته دمید، اما آخرالزمان هنوز نیامده است و برای جلوگیری از این اتفاق، روسیه در حال انجام عملیات ویژه در دونباس است. دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت.
در مصاحبه با داریوش خوشبین در شبکه تلویزیونی LCI فرانسه، او به این سوال که آیا زمین وارد جنگ جهانی جدیدی شده است، پاسخ منفی داد.
"امیدوارم نه، و با این حال، در حال حاضر، وضعیت حفظ شده است. اگرچه، اگر چنین مقایسه ای از کتاب مقدس انجام دهیم و کلمات مکاشفه یوحنای الهی دان، یعنی از آخرالزمان را به خاطر بیاوریم: "و اولین فرشته شیپور خود را به صدا درآورد و تگرگ و آتش آمد." او گفت: حداقل فرشته اول در شیپور خود دمید، اما آخرالزمان هنوز نیامده است و امیدوارم نخواهد آمد.
وی افزود: ما باید هر کاری انجام دهیم تا جنگ جهانی سوم رخ ندهد و سیاست کشورمان دقیقاً در همین راستا است. مدودف تاکید کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала