خوراکی های سالم مخصوص زنان را بشناسید

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر خوراکی های سالم مخصوص زنان را بشناسید
خوراکی های سالم مخصوص زنان را بشناسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2022
اشتراک
سبزیجات و میوه ها باید در سفره روزانه هر فرد وجود داشته باشد. سبزیجات شامل منبعی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر است که برای تقویت عضله قلب و پیشگیری از بیماری های جدی مرتبط با رگ های خونی ضروری است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، زنانی که از مرکبات استفاده می‌کنند ۱۹ درصد کمتر از سایر افراد به حملات قلبی مبتلا خواهند شد. مرکبات حاوی ویتامین سی با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. اما باید از شکر بیش از حد مرکبات بر حذر کرد.
در مورد گریپ فروت نیز باید مراقب باشید. این ماده می‌تواند با فعالیت داروهای کاهش دهنده کلسترول خون تداخل داشته باشد.
مواردی همچون گردو حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ نیز می‌باشند. برخی از افراد از مصرف آجیل خودداری می‌کنند زیرا این مواد چربی بالایی دارند اما بیشتر مطالعات نشان داده است افرادی که روزانه اجیل مصرف می‌کنند لاغرتر هستند. به دنبال آجیل‌های غیر شور باشید.
پیش از این در خبرها آمده بود که خوردن روزانه پسته برای زنان توصیه می شود. آجیل درخت پسته دارای یک ترکیب خاص با منشاء گیاهی است که به آن تانن گفته می شود. این ماده برای التیام سوختگی ، زخم و تسکین التهاب است. علاوه بر این ، این ماده قادر است فلزات سنگین ، آلکالوئیدها و گلیکوزیدها را در صورت مسمومیت رسوب دهد.
لاغری سریع با این 2 خوراکی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
لاغری سریع با این 2 خوراکی
به دلایل زیر پسته برای زنان مفید باشد: کاهش وزن؛ بهبود وضعیت پوست؛ کمک در دوران بارداری.
لاغری: برخلاف بادام ، گردو و فندق ، پسته مغذی و چرب تر است. در 30 هسته پسته ، فقط 100 کالری وجود دارد.
پسته انقدر مغذی است که هر قدر هم کم مصرف کنید به زودی احساس کامل سیر بودن می کنید. دوم اینکه ، وقتی از نظر بصری تپه ای از پوسته های پوست کنده پسته را مشاهده می کنیم ، می توانیم بفهمیم که چه تعداد آجیل خورده شده است، و زمان آن است که جلوی خوردن را بگیرید.
پسته خون ساز است و برای زنان باردار بسیار مناسب است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала