لاغری سریع با این 2 خوراکی

CC0 / Pixabay / لاغری سریع با این 2 خوراکی
لاغری سریع با این 2 خوراکی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
اشتراک
دو ماده غذایی خوشمزه‌ای می‌تواند کاهش وزن را به‌ طور چشمگیری افزایش دهد. تنها سه وعده ماست می‌تواند کاهش وزن را ۲ برابر کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایکولوژی نیوز، کسانی که در این مطالعه هر روز ماست می‌خوردند، در مقایسه با گروه مقایسه‌ای که رژیم غذایی کم‌لبنیات داشتند، کاهش چربی بدن خود را ۲ برابر کردند.
کلسیم و ویتامین D موجود در ماست ممکن است مسئول کاهش وزن باشد. تصور می‌شود کلسیم به کاهش وزن کمک می‌کند و به بدن سیگنال می‌دهد که ذخیره چربی را متوقف و شروع به سوزاندن آن کند.
در مقابل کمبود کلسیم می‌تواند میل به غذا را در تلاش برای به دست آوردن بیشتر مواد معدنی ضروری افزایش دهد. ویتامین D ممکن است به کاهش وزن کمک کند تا حدی از طریق نقشی که در کمک به بدن در جذب کلسیم دارد.
این مطالعه شامل ۶۳ نفر بود که در ۲ مطالعه جداگانه ثبت نام کردند. در هر ۲ تحقیق افراد به مدت ۲۴هفته در رژیم غذایی کم‌لبنیات و لبنیات زیاد قرار گرفتند.
توصیه به تعیین روز لذت برای لاغری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
توصیه به تعیین روز لذت برای لاغری
برای رژیم غذایی پرلبنیات، افراد سه وعده لبنیات می‌خوردند که معادل ۱۲۰۰ میلیگرم کلسیم در روز به آن‌ها می‌داد. نتایج مطالعه نشان داد کسانی که رژیم غذایی پر لبنیات داشتند، چهار پوند وزن خود را از دست دادند.
پروفسور مایکل زمل، محقق ارشد این تحقیق، گفت: زمانی که افراد را تحت رژیم‌هایی قرار می‌دهیم که شامل سه وعده ماست در روز است، در مقایسه با کسانی که رژیم غذایی کم‌لبنیات دارند، می‌توانیم میزان چربی از دست رفته را تقریبا ۲برابر کنیم.
کسانی که رژیم غذایی کم‌لبنیات داشتند، چیزی از دست ندادند اما نتایج مطالعه دوم نشان داد کاهش وزن ۲ برابری در گروه با لبنیات زیاد رخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала