دو واحد نیروگاه زاپوروژیه از شبکه قطع شد

© AFP 2023 / Kimimasa Mayama/Poolدو واحد نیروگاه نیروگاه زاپوروژیه از شبکه قطع شد
دو واحد نیروگاه نیروگاه زاپوروژیه از شبکه قطع شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2022
اشتراک
دو واحد نیروگاه زاپوروژیه به دلیل عملیات اتوماسیون از شبکه قطع شد.
به گزارش اسپوتنیک رئیس اداره منطقه ای زاپوروژیه اعلام نمود - دو واحد نیروگاه زاپوروژیه به دلیل بهره برداری از اتوماسیون از شبکه قطع شد، یک واحد اکنون در حال کار است. منبع تغذیه تمام شهرها و مناطق منطقه زاپوروژیه بازسازی شد.
پیش از این، شورای دوما ی روسیه پس از نشست روز پنجشنبه، از سازمان ملل و آژانس خواست تا از مقامات اوکراینی درخواست توقف فوری گلوله باران نیروگاه اتمی زاپروژیه را داشته باشند و آمادگی روسیه را برای انجام هر کاری برای سازماندهی یک ماموریت بین المللی آژانس تایید کرد. شورای دومای دولتی در بیانیه ای گفت که خواستار توقف عرضه تسلیحات به اوکراین شد که خطر یک فاجعه هسته ای را ایجاد می کند
پیش از این در خبرها امده بود یکی از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپوروژیه رئیس جنبش عمومی "ما با روسیه هستیم" ولادیمیر روگوف گفت: نیروهای اوکراینی منطقه نیروگاه هسته ای زاپوروژیه را گلوله باران کردند.
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2022
نبنزیا: غرب به کی یف در شانتاژ هسته ای حول نیروگاه زاپوروژیه کمک می کند
وی بیان داشت:"حداقل شش ورود به منطقه ای که نیروگاه زاپوروژیه در آن قرار دارد ثبت شده است. خسارات در حال ارزیابی است. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قربانیان وجود ندارد. هیچ ضربه ای به خود نیروگاه هسته ای وارد نشده است. نیروگاه به طور عادی به کار خود ادامه می دهد. "
پیش از این گزارش شده بود که نیروهای اوکراینی آتشباران گسترده ای را در منطقه انرگودار در منطقه زاپوروژیه ترتیب دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала