بازدید بیش از ۸ میلیون گردشگر خارجی از آنتالیا +عکس

© Sputnik / Vladimir Vyatkinتوقف پروازهواپیما های ایرانی به چند شهر ترکیه
توقف پروازهواپیما های ایرانی به چند شهر ترکیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.08.2022
اشتراک
۸ میلیون و ۱۵ هزار و ۳۶۶ گردشگر خارجی در هشت ماه به آنتالیا سفر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بندر آنتالیا در جنوب غربی ترکیه واقع است. این شهر ساحلی در ۸ ماه سال جاری میلادی میزبان ۸ میلیون و ۱۵ هزار و ۳۶۶ گردشگر خارجی بود که خبرگزاری آناتولی در گزارشی به این موضوع پرداخت.
این خبرگزاری در این رابطه نوشت: «بدون تردید آنتالیا با دریا، سواحل زیبا، طبیعت بکر، ارزش‌های تاریخی و فرهنگی و هتل‌های پنج ستاره یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه در تمام فصول سال است. این شهر زیبای ساحلی طی هشت ماه سال جاری میزبان ۸ میلیون و ۱۵ هزار و ۳۶۶ گردشگر خارجی بوده است. گردشگران آلمانی امسال جای گردشگران روس را گرفته و در صدر فهرست بیشترین بازدیدکنندگان از این شهر زیبا قرار گرفته‌اند. پس از گردشگران آلمانی، گردشگران روسیه، انگلیس، لهستان و هلند در رده‌های بعدی فهرست بیشترین بازدیدکنندگان از شهر زیبای آنتالیا قرار می‌گیرند.»
ارسین یازیجی، فرماندار آنتالیا به خبرنگار آناتولی گفت: «تعداد گردشگرانی که برای تعطیلات به آنتالیا می‌آیند، همچنان در حال افزایش است. و تاکنون بیش از۸ میلیون گردشگر از آنتالیا بازدید کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد بیشتری است. همچنین اکثر هتل‌ها تا آخر اکتبر رزرو شده اند، ان‌شاءالله فصل پرباری را پشت سر خواهیم گذاشت.»
کاربران زیادی عنوان می‌کنند از شهر زیبای آنتالیا دیدن کرده‌اند و یکی از شهرها و کشورهایی که در اولویت سفرهایشان قرار داشت، شهر آنتالیا در ترکیه بود. کاربران ایرانی عنوان می‌کنند مسئولین مرتبط با مسائل توریستی و گردشگردی کشور ترکیه، بسیار عالی فضا و امکانات را برای سفر گردشگران تدارک دیدند و این یکی از دلایلی است که ترکیه یکی از مقاصد گردشگری می‌باشد. برخی از کاربران هم ارزان بودن سفر به ترکیه در مقابل سایر کشورها را دلیلی برای تمایل برخی از گردشگران به این کشور می‌دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала