بهترین مقاصد گردشگری ۲۰۲۲ +عکس، ویدئو

© Photo / Adam Oswell / Wildlife Photographer of the YearСнимок Elephant in the room австралийского фотографа Adam Oswell, победивший в категории Photojournalism конкурса Wildlife Photographer of the Year 57
Снимок Elephant in the room австралийского фотографа Adam Oswell, победивший в категории Photojournalism конкурса Wildlife Photographer of the Year 57 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2022
اشتراک
مقصدهای جذاب برای سفر و گردشگری در سال ۲۰۲۲ توسط سایت "تریپ ادوایزر" معرفی شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، سایت "تریپ ادوایزر" از پرمخاطب‌ترین سایت‌ها در زمینه معرفی مناطق و مکان‌های جذب برای سفر و گردشگری است. این سایت مقصد‌های جذاب برای سفر و گردشگری در سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده است که در صدر این لیست به ترتیب شهر‌های دبی، لندن و کانکون قرار گرفته‌اند.
این مقاصد پرطرفدار به شرح ذیل هستند: دبی (امارات متحده عربی)، لندن (بریتانیا) و کانکون (مکزیک)، بالی (اندونزی)، کرت (یونان)، رم (ایتالیا)، کابو سان بوکاس (مکزیک)، استامبول (ترکیه)، پاریس (فرانسه) و غرقاده (مصر). همچنین، شهر‌های مورد علاقه در امریکا برای سال ۲۰۲۲ میلادی به شرح ذیل هستند: لاس وگاس (نوادا)، اوآهو (هاوایی)، مائوئی (هاوایی)، کی‌وست (فلوریدا)، نیویورک، نیواورلئان (لوئیزیانا)، ساوانا (جورجیا)، میامی بیچ (فلوریدا)، نشویل (تنسی)، سدونا (آریزونا).
در سایر دسته‌بندی‌ها "تریپ ادوایزر" برترین مقاصد را انتخاب کرده است: برای دوستداران غذا: رم، ایتالیا، برای دوستداران فضای باز: پارک ملی آتشفشان آرنال، کاستاریکا، برای علاقمندان اسکی: زرمات، سوئیس، برای دوستداران شهر: دبی، برای جویندگان خورشید: کانکون.
کاربرانی که اهل سفر هستند عنوان می‌کنند تجربه سفر به چندین مورد از مقاصد جذاب گردشگری را داشته‌اند و از این تجربه به خوبی یاد می‌کنند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند تنها برخی از مردم توانایی سفر به خارج از کشور را دارند و اکنون با وجود مشکلات اقتصادی بسیار در جهان غالب مردم اگر توانایی سفر داشته باشند سفرهای شهری در کشور خود را انتخاب می‌کنند.
جمعی از کاربران استفاده از دنیای مجازی و سفرهای مجازی را برای سهولت و کم هزینه بودند پیشنهاد می‌دهند اما کاربرانی عنوان می‌کنند سفر روح انسان را تازه می‌کند و اتفاقی که برای انسان رخ می‌دهد و حس توصیف ناشدنی که در او رخ می‌دهد را نمی‌توان با سفرهای مجازی تجربه کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала