- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

شبه نظامیان کراکن به طور واضح به سربازان اوکراینی که فرار کرده بودند شلیک کردند

© AP Photo / Efrem Lukatskyنیروهای ویژه اوکراین در منطقه دونتسک
نیروهای ویژه اوکراین در منطقه دونتسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: ستیزه جویان "کراکن" به طور واضح صد سرباز نیروهای مسلح اوکراین را که از نبرد فرار کرده بودند شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شبه نظامیان تشکیلات ناسیونالیست "کراکن" به طور واضح 100 سرباز اوکراینی را از تیپ شکست خورده 58 پیاده نظام موتوری شلیک کردند.
در گزارش این وزارتخانه آمده است: "به منظور جلوگیری از وحشت و ترساندن پرسنل نیروهای مسلح اوکراین، ملی گرایان تشکیلات مسلح کراکن به طور واضح 100 تن از نیروهای تیپ 58 پیاده موتوری را که مواضع خود را ترک کرده بودند، هدف گلوله قرار دادند.
در 8 آگوست، سخنگوی وزارت دفاع، ایگور کوناشنکوف، گفت که کراکن پس از یک حمله هوایی توسط نیروهای هوافضا، توانایی رزمی خود را از دست داده است. ارتش روسیه مرتباً به محل استقرار جنگنده های این آرایش حمله می کند. بنابراین، در 31 ژوئیه، گزارش شد که تلفات شبه نظامیانی که در قلمرو مدرسه فنی موروزوف در خارکف پنهان شده بودند، حدود 350 نفر بود.
روسیه از 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала