- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

روسیه: کی‌یف در تدارک اقدام تحریک آمیز در نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا است

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر واحد برق شماره 2 نیروگاه زاپوریژیا در انرگودار
واحد برق شماره 2 نیروگاه زاپوریژیا در انرگودار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام داشت که کی‌یف در جریان سفر دبیرکل سازمان ملل متحد به اوکراین در حال آماده‌سازی یک اقدام تحریک آمیز در نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا است.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت روسیه اعلام داشت که رژیم کی‌یف در حال آماده‌سازی یک اقدام تحریک‌آمیز در نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جریان سفر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد به اوکراین است.
کوناشنکوف تصریح کرد: رژیم کی‌یف برای ۱۹ آگوست و در جریان سفر آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد به اوکراین، در حال تدارک یک اقدام تحریک‌آمیز پر سر و صدا در نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا است که در آن فدراسیون روسیه به ایجاد فاجعه انسانی در این منطقه متهم خواهد شد.
واحد برق شماره 2 نیروگاه زاپوریژیا در انرگودار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حمله اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا
سخنگوی وزارت روسیه افزود: فرماندهی گروه عملیاتی - تاکتیکی "دنپر" برای آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز، پست‌های رصد تشعشعات را در منطقه زاپوریژیا تا ۱۹ اوت مستقر می‌کند و همچنین آموزش واحدهای تیپ ۱۰۸ دفاع سرزمینی، تیپ ۴۴ توپخانه و واحدهای نظامی مستقر در زاپوریژیا را در مورد اقدامات در شرایط آلودگی تشعشعی منطقه سازماندهی می‌کند.
علاوه بر این، واحدهای هنگ ۷۰۴ حفاظت از تشعشعات شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح اوکراین باید تمرکز خود را در منطقه زاپوریژیا تا ۱۹ اوت تکمیل کرده و آماده باشند تا حادثه ادعایی در نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا برطرف کنند و همچنین مجموعه‌ای از اقدامات را برای حذف عواقب ادعایی آن انجام دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала