جنجالی دیگر از شرکت پست و والیبال بازی کردن با بسته‌های مردم +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پست ایران
پست ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
اشتراک
ویدئویی دیگر از رفتار نامناسب کارکنان اداره پست و نحوه بار زدن بسته‌های امانتی مردم در فضای مجازی وایرال شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جنجال نحوه بار زدن بسته‌های پستی توسط یکی از نمایندگان شرکت تیپاکس، که هفته‌ی گذشته بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و خشم کاربران را برانگیخت؛ اکنون ویدئویی دیگر از پرتاب بسته‌های پستی و والیبال بازی کردن کارکنان شرکت پست با بسته‌های تحویل گرفته شده در زمان بارگیری منتشر شده است.
این ویدئو با عنوان "والیبال‌ بازی شرکت پست با بسته‌های مردم در روز روشن" در میان کاربران منتشر می‌شود که انتقادات بسیاری نیز در همین فاصله‌ی کوتاه که از انتشار آن می‌گذرد، داشته است.
کاربران ضمن ابراز تاسف از چنین وضعیتی و نحوه‌ی برخورد با امانات پستی مردم، عنوان می‌کنند که با این روش نحوه‌ی بارگیری و ارسال مرسوله‌های پستی، این افراد و شرکت مربوطه، خیانت در امانت مرتکب می‌شود. این کاربران با حساسیت بالا عنوان می‌کنند که باید شرکت پستی این منطقه و کارکنان آن شناسایی شوند و با پیگیری برخورد لازم با آنها صورت گیرد.
کاربرانی هم با خشم عنوان می‌کنند مگر این افراد آموزش ندیده‌اند که به این صورت بسته‌های امانتی مردم را جابجا می‌کنند؟! در مقابل رفتار کارکنان شرکت تیپاکس و نحوه‌ بارگیری این شرکت می‌توانستیم بگوییم یک شرکت خصوصی است و این موضوع تا حدودی عجیب جلوه نکند اما در رابطه با شرکت ملی پست نمی‌توان چنین توجیهی را داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала