واکنش شرکت خصوصی پستی درباره ویدئوی جنجالی +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پست ایران
پست ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2022
اشتراک
تیپاکس در خصوص عملکرد نادرست نمایندگی ساری، بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مدتی پیش ویدئویی از بدرفتاری کارکنان شرکت خصوصی پستی (تیپاکس) با محموله‌های ارسالی در فضای مجازی منتشر شد که سبب عذرخواهی این شرکت از مشتریان، پیگیری و رسیدگی به موضوع شد و در این رابطه نیز بیانیه‌ای صادر کرد.
پیش از این نیز کاربران از نحوه‌ی بارگیری نامناسب بسته‌های پستی توسط پرسنل برخی از نمایندگی‌های این شرکت خصوصی پستی، تاخیر در ارسال بسته‌ها، برخورد نامناسب برخی پرسنل کال سنتر و نمایندگی‌ها با مشتری‌ها مطرح شد که کاربران با راه‌انداختن پویشی مجازی خواستار اصلاح روند نظارتی بر عملکرد این شرکت شده بودند و مدیران تیپاکس نیز هربار بعد از مسائل مطرح شده توسط مشتریان، قول پیگیری می‌دادند.
اما با انتشار ویدئوی مربوط به نحوه‌ی بارگیری یکی از نمایندگی‌های تیپاکس در ساری، شرکت تیپاکس بیانیه عذرخواهی به شرح زیر را در صفحه مجازی خود منتشر کرد:
«همراهان محترم تیپاکس، با سلام؛ ما امانتداری را یکی از ارزش‌های اصلی فعالیت خود می‌دانیم و به عنوان بازوی لجستیکی بسیاری از کسب و کارها، همواره در تلاشیم تا با انجام هرچه بهتر وظایف خود، تسهیل کننده فرآیند ارسال بسته در کشور باشیم. نمایندگی‌های تیپاکس، به عنوان عنصری مهم در انجام فعالیت تیپاکس نقش ایفا می‌کنند. تمام سعی ما ارتقاء سطح خدمت‌رسانی نماینده‌هاست که این مهم در سایه ارزیابی‌های متعدد حاصل می‌شود، تا در نهایت ما این اطمینان را حاصل کنیم که فعالیت خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانیم.
متاسفانه بعضی اوقات دور از چشم مسئولین امر، اتفاقی نابهنجار می‌افتد. اخیرا شاهد انتشار ویدئویی از بارگیری نامناسب بسته‌ها در یکی از نمایندگی‌های تیپاکس بودیم. ما به عنوان سازمانی پاسخگو در قبال چنین رفتاری، عذرخواهی کرده و اقدامات مقتضی در جهت رفع این نقیصه را انجام می‌دهیم.
با بررسی‌های به عمل آمده، نمایندگی مذکور شناسایی و تذکرات کتبی لازم داده شد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. برای اطمینان بیشتر، فعالیت این نمایندگی همچنان تحت نظارت ویژه قرار گرفته تا در صورت بروز هرگونه تخلف، وارد فرآیند لغو و سلب مدیریت شود. در نهایت، بابت این اتفاق متاسفیم و از شما و همه افرادی که به تیپاکس اعتماد می‌کنند عذرخواهی می‌کنیم.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала