- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انگلیسی ها دلیل سقوط سطح زندگی در آمریکا را توضیح دادند: "اوکراین از آمریکایی ها مهم تر است"

© AP Photo / Charlie Riedelانگلیسی ها دلیل سقوط سطح زندگی در آمریکا را توضیح دادند
انگلیسی ها دلیل سقوط سطح زندگی در آمریکا را توضیح دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
اشتراک
خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی میل به مقاله ای که در آن گفته می شود آمریکایی ها به طور فزاینده ای مجبور به خرید خواربار از فروشگاه های ارزان قیمت و تخفیف دار و زندگی بخور نمیر می شوند، واکنش نشان دادند. آنها نظرات خود را در کامنت های زیر این مقاله بیان کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل می نویسد از اکتبر 2021 تا ژوئن 2022، فروش مواد غذایی در فروشگاه های تخفیف دار 71 درصد افزایش یافته است، در حالی که فروش همان اقلام در فروشگاه های معمولی در مدت زمان مشابه 5 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، 61 درصد از آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که اکنون پولهایشان خیلی زود تمام می شوند و مجبور هستند تا زمان گرفتن دستمزد به صرفه جویی پپردازند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ مانند Walmart هشدار می‌دهند که قیمت‌ها به این زودی کاهش نخواهد یافت.
کاربری به نام Milk of Brokenbottle نوشت: "این آخرین مرحله قبل از آن است که اکثر آمریکایی ها در چنان شرایط اقتصادی قرار بگیرند که هرگز انتظار نداشتند وارد آن شوند."
نول نوشت: "اگر به بایدن رای دادید، به کل این کابوس رای دادید. دوست نداشتن ترامپ آسان بود، اما اکنون بیایید وضعیت اقتصاد را با آن زمان مقایسه کنیم."
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
آمریکایی ها بایدن را به خاطر سیاست وی در قبال روسیه "فاجعه" خواندند
کاربری به نام "سه سرا" شکایت کرد: "غم انگیز است، اما واقعیت دارد. قیمت ها به شدت افزایش یافته است، اما حقوق من ثابت مانده است. من احساس بدبختی وحشتناکی می کنم."
کاربری به نام Mid Class Citizen (شهروند طبقه متوسط) ​​اظهار داشت: "مهاجران غیرقانونی اکنون مهمتر از کارگران و بازنشستگان آمریکایی شده اند. اوکراین مهمتر از کارگران و بازنشستگان آمریکایی شده است."
پروتس گفت: "همه با صدای بلند از شروع درگیری با روسیه خوشحال شدند، اما اکنون هیچ کس نمی خواهد صورت حساب ها را بپردازد."
پیش از این،شبکه NBC گزارش داده بود که اکثر آمریکایی ها از قبوض برق که بسیاری از آنها قادر به پرداخت آن نیستند، شوکه شده اند. در این گزارش آمده است که افزایش قیمت برق به طور متوسط ​​در این کشور تنها در سه ماه تابستان به 20 درصد خواهد رسید. در همان زمان، در برخی ایالت ها، صورتحساب ها ممکن است حتی بیشتر - 45-50 درصد افزایش یابد. کارشناسان این وضعیت را با افزایش شدید قیمت گاز توضیح می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала