در آمریکا هدف واقعی بریتانیا در اوکراین را برملا کردند

© AFP 2023 / Justin Tallisدر آمریکا هدف واقعی بریتانیا در اوکراین را برملا کردند
در آمریکا هدف واقعی بریتانیا در اوکراین را برملا کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
نشنال اینترست: لندن امیدوار است از طریق تدارکات نظامی به اوکراین نفوذ خود را در اروپا افزایش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، جاناتان میلدر، کارشناس در نشریه The National Interest می نویسد که بریتانیا به اوکراین برای بهبود موقعیت خود در شرق اروپا که به دلیل خروج از اتحادیه اروپا ضعیف شده است، تسلیحات می دهد.
بریتانیا همچنان در تلاش است تا برای نقش خود پس از برگزیت در اروپا چانه زنی کند. این نقش هر چه که باشد، تمایل به حمایت از متحدانش با سلاح یکی از ارزشمندترین ابزارهای دولت بریتانیا است.
به گفته نویسنده، بریتانیایی ها در تلاش هستند تا در مقابل فرانسه و آلمان جایگاه سنتی "برقرار کننده توازن" خود را در اروپا بگیرند.
لندن فعالانه از کی‌یف با تدارکات تسلیحاتی حمایت می کند و سربازان اوکراینی را در پایگاه های نظامی بریتانیا آموزش می دهد. بوریس جانسون، نخست وزیر مستعفی، بارها برای دیدار با ولودیمیر زلنسکی به اوکراین آمده است.
در اواسط ژوئیه، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین از دریافت اولین دسته از سامانه های موشک پرتاب چندگانه M270 (MLRS) ساخت آمریکا از لندن خبر داد. به گفته بن والاس، وزیر دفاع انگلیس، انگلیس علیرغم همه هشدارهای روسیه، سامانه های موشکی و همچنین موشک های هدایت شونده با برد تا 70 کیلومتر را به اوکراین ارسال خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала