مدودف: تقصیر روسیه نیست که اروپایی ها زمستان در خانه های خود یخ می زنند

© Sputnikمدودف: تقصیر روسیه نیست که اروپایی های معمولی در زمستان در خانه های خود یخ می زنند
مدودف: تقصیر روسیه نیست که اروپایی های معمولی در زمستان در خانه های خود یخ می زنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.07.2022
اشتراک
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، اذعان کرد: اروپایی‌های معمولی زمستان امسال "سرمای سختی" خواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، گفت که مسکو مقصر این واقعیت نیست که اروپایی های معمولی باید در زمستان یخ بزنند.
وی با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: گناهانشان. این نشریه نمونه هایی از "آنچه روسیه مقصر نیست" را ارائه می دهد.
این سیاستمدار گفت: این واقعیت که احمق های اروپایی به طرز بدبینانه ای توسط آمریکایی ها کلاهبرداری شدند و آنها را مجبور کرد تا دردناک ترین عواقب تحریم ها را بر جمعیت کشورهای اتحادیه اروپا متحمل شوند.
مدودف همچنین کشورهای غربی را متهم کرد که اروپایی‌های معمولی زمستان امسال "سرمای سختی" خواهند داشت. وی همچنین به عدم دخالت روسیه در تورم بالای مواد غذایی در اروپا و آمریکا اشاره کرد.
نایب رئیس شورای امنیت یکی دیگر از گناهان غرب را از دست دادن سرمایه گذاری های چند میلیارد دلاری شرکت های اروپایی و آمریکایی در اقتصاد روسیه خواند. روز قبل، مدودف ۱۱ "گناه" را که روسیه متهم به آن است، فهرست کرد. این فهرست شامل هوای گرم در اروپا، افزایش قیمت بنزین در ایالات متحده، ایجاد "تحریم‌ های جهنمی" علیه روسیه، که "به شرکت‌ های بی‌دفاع اروپایی ضربه زد"، "استعفای رهبران اروپایی".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала