بزرگترین اشتباهی که کسانی که می خواهند لاغر شوند انجام می دهند

© Fotolia / YakobchukOlenaچاق ترین روسها کجا زندگی می کنند؟
چاق ترین روسها کجا زندگی می کنند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
کاهش وزن در رژیم‌هایی که تنها منحصر به اسموتی و نوشیدنی است، می‌تواند به سلامتی بدن ضرر برساند.
به گزارش اسپوتنیک، آنجلیکا دووال، متخصص تغذیه می‌گوید کاهش وزن از طریق رژیم‌های نوشیدنی و تمرینات طاقت‌فرسا می‌تواند منجر به ضعف سلامت شود. او در مصاحبه ای با فدرال پرس، اشتباهات اصلی کاهش وزن را نام برد.
به گفته این متخصص تغذیه، اغلب افراد نمی توانند از شر اضافه وزن خلاص شوند، زیرا سعی می کنند گرسنه بمانند، که در نهایت منجر به شکست می شود. با این حال، او معتقد است که ماهیت در کمیت غذا نیست، بلکه در کیفیت آن است. دووال می گوید: "در واقع، برای کاهش وزن، باید غذاهای فرآوری شده، غذاهای کنسرو شده، کربوهیدرات های ساده را کنار گزاشته و به جای آن سبزیجات، میوه ها، محصولات پروتئینی بخورید".
لاغری سریع با این 2 خوراکی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
لاغری سریع با این 2 خوراکی
اشتباه دوم تلاش برای کاهش وزن با ملین ها، دمنوش های لاغری و دیگر درمان های معجزه آسا است. به گفته این متخصص تغذیه، بدین روش نه تنها خوش اندام شدن امکان پذیر نخواهد بود، بلکه ممکن است دچار مشکلات روده، اختلال در سیستم هورمونی و حتی بیماری های روانی شوید.
در میان دیگر اشتباهات خطرناک کاهش وزن، انجلیکا دووال رژیم های نوشیدنی را ممنوع می کند. اغلب این رژیم توسط نوجوانانی استفاده می شود که چیزی در مورد ترکیب غذا نمی دانند. آنها شروع به نوشیدن شیک های شکلاتی، شیر، قهوه و سایر نوشیدنی هایی می کنند که لوزالمعده، کلیه ها و کبد را خراب می کنند.
علاوه بر این، به گفته دووال، تلاش برای کاهش وزن از طریق تمرینات طاقت فرسا نیز بی اثر است. او توجه بیشتر به رژیم غذایی و اولویت دادن به بارهای قلبی را توصیه می کند. ایروبیک، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های قلبی مناسب هستند - کالری می سوزانند و احساس خوبی به شما می دهند. اما ورزش شدید مفاصل زانوهای شما را شکننده می کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала