جانشین مک دونالد در روسیه پیدا شد

© Sputnik / Petr Chernovجانشین مک دونالد در روسیه پیدا شد
جانشین مک دونالد در روسیه پیدا شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2022
اشتراک
فروشگاه های زنجیره ای "یدا و توچکا" قصد دارد با تغیر نام و خرید زنجیره های سابق مک دونالد، جانشین مک دونالد را در روسیه بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، زنجیره پریمورسکی "Food and point – " قصد دارد جانشین مک دونالد در روسیه پس از اعمال تحریم ها علیه این کشور و بسته شدن این رستوران ها شود.
"یدا و توچکا" یک فروشگاه زنجیره ای فست فود در ولادی وستوک، از طریق مذاکره یا از طریق دادگاه، قصد خود را برای تغییر نام برند جدید زنجیره، جانشین مک دونالد در روسیه، به Vkusno-and Tochka اعلام کرد. این ریانووستی، رئیس شبکه ساحلی سرگئی پونکراتوف گفت.
او توضیح داد که مشتریان اولین کسانی بودند که متوجه "شباهت در نام دو شبکه" شدند.
Открытие ресторана Макдоналдс (McDonald’s) на улице Огарева (ныне Газетный переулок) в Москве, 1993 год  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
خداحافظی مک دونالد با روسیه
"واکنش ساکنان ولادی وستوک (به نام تجاری جدید) دیدنی است. نام "Food and Point" به عنوان یک علامت تجاری در سال 2020 ثبت شد. شرکتی واقعاً کاری هستیم "ما کسانی نیستیم که تصمیم گرفتیم خود را در این موضوع تبلیغ کنیم. ما یک پرسنل، یک کارگاه، 20 شعبه داریم. ما از سال 2018 تحت عنوان این شرکت کار می کرده است.
وی خاطرنشان کرد که این شرکت اکنون به دنبال وکیل است.
پیش از این، کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالد گفت: مک‌دونالد 850 رستوران فست فود را در روسیه به طور موقت تعطیل خواهد کرد.
به نقل از بیانیه کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالد، مک دونالد 62000 نفر را در روسیه استخدام کرده است که "قلب و روح خود" را برای این برند گذاشته اند.
کمپچینسکی گفت: "در عین حال، ارزش‌های ما به این معناست که نمی‌توانیم رنج بی‌معنای انسانی را که در اوکراین رخ می‌دهد نادیده بگیریم".
تاکید می‌شود که مک‌دونالد "تصمیم گرفت به طور موقت تمام رستوران‌های خود را در روسیه تعطیل کند و تمام فعالیت‌های خود را در بازار به حالت تعلیق درآورد". 850 شعبه به طور موقت در روسیه تعطیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала