آسیا تایمز: بایدن بر سر اوکراین به دام افتاده است

© AP Photo / Evan Vucciبایدن نام وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی در دولت خود را فراموش کرد
بایدن نام وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی در دولت خود را فراموش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2022
اشتراک
گلدمن، ستون نویس آسیا تایمز: بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خاطر اوکراین به دام افتاده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید گلدمن، ستون نویس آسیا تایمز می نویسد، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، مجبور است در پس زمینه بحران های استراتژیک و اقتصادی که همزمان شده اند، به دنبال راهی برای خروج از "تله اوکراین" باشد.
نویسنده خاطرنشان می کند که مجموعه ای از اشتباهات محاسباتی در اوکراین، دولت رئیس جمهور آمریکا را به یک فاجعه مضاعف سوق داده است: رکود اقتصادی در ایالات متحده و دومین تحقیر استراتژیک در چند ماه اخیر.
برای دومین سه ماهه متوالی، اقتصاد ایالات متحده کاهش تولید ناخالص داخلی، کاهش ساخت و ساز، دستمزدهای واقعی و افزایش تورم را نشان می دهد. با تمام استانداردهای بین المللی، این یک رکود است. همه این پدیده های ناخوشایند در پس زمینه افزایش شدید قیمت منابع انرژی و مواد غذایی رخ می دهد. برای مهار تورم، آمریکایی ها باید مصرف را کاهش دهند.
در همان زمان، نویسنده یک "فاجعه مالی" در کشورهای G7، در درجه اول ژاپن و ایتالیا، به دلیل بار بدهی بانک های مرکزی آنها، سناریویی حتی وحشتناک تر نامید.
ناظر همچنین به بحران اوکراین و دست کم گرفتن توانایی های ارتش روسیه توسط واشنگتن پرداخت. نویسنده حل مسالمت آمیز مسئله اوکراین با امتیازات ارضی کیف را "تحقیر" نامیده است. به گفته وی، تغییر لفاظی متحدان ایالات متحده و همچنین درخواست های صلح رهبران فرانسه و آلمان که قبل از عملیات ویژه روسیه به صدا درآمد، منجر به این امر می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала