لهستان 18 فروند هویتزر خودکششی مدرن را به اوکراین تحویل داد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر لهستان 18 فروند هویتزر خودکششی مدرن را به اوکراین تحویل داد
لهستان 18 فروند هویتزر خودکششی مدرن را به اوکراین تحویل داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2022
اشتراک
ارتش اوکراین 18 فروند هویتزر خودکششی مدرن "کرب" KRAB از لهستان دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز یکشنبه رادیو لهستان به نقل از یک منبع در دولت گزارش داد که لهستان 18 فروند هویتزر خودکششی "کرب" را به اوکراین تحویل داد. هویتزر های خودکششی توپخانه هایی هستند که بر روی شاسی هایی شنی دار یا چرخدار نصب می شوند. این توپخانه ها تحرک بالایی دارند و این مزیت اصلی آنها نسبت به توپخانه های کششی است.
ما در مورد تجهیز سه لشکر صحبت می کنیم. ارتش لهستان همچنین صد توپخانه اوکراینی را برای خدمت به هویتزرها آموزش داده است. همانطور که رادیو لهستان تاکید می کند، به لطف ورشو، اوکراینی ها اکنون حداقل 24 فروند هویتزر خودکششی دارند.
Американские солдаты около бтр перед началом совместных военных учений с польской армией в Польше. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2022
لهستان گزینه جدیدی برای ورود نیرو به اوکراین پیشنهاد کرد
"کرب" در چند سال گذشته در خدمت ارتش لهستان بوده است. شاسی کاترپیلار تحت لیسانس کره تولید می شود و اسلحه 155 میلی متری اصلاح شده از سلاح های انگلیسی است. حداکثر برد شلیک با مهمات اولیه 40 کیلومتر است. در عرض یک دقیقه، کرب می تواند شش گلوله شلیک کند.
لهستان پس از ایالات متحده دومین تامین کننده تسلیحات اوکراینی است. این جمهوری پیش از این، حدود 250 تانک T-72 شوروی، هویتزرهای خودکششی 2S1 Go dzikو موشک های هوا به هوا برای هواپیماهای MiG-29 و Su-27 را به طرف اوکراینی منتقل کرده بود. ، پهپادهای ساخت لهستان و تعداد زیادی مهمات نیز در اختیار اوکراین قرار گرفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала