افشای رژیم غذایی شاهزاده هری

© AFP 2023 / Paul Groverافشای رژیم غذایی شاهزاده هری
افشای رژیم غذایی شاهزاده هری   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2022
اشتراک
متخصص تغذیه در روسیه اعلام نمود که "رژیم غذایی شاهزاده هری" به دلیل کمبود غذا می تواند به بدن شما آسیب برساند.
به گزارش اسپوتنیک، یکاترینا مژنیووا متخصص تغذیه و مشاور تغذیه در روسیه در گزارشی از مزایای رژیم غذایی محبوب sirtfood را تجزیه و تحلیل کرد.
رژیم غذایی Sirtfood یک سیستم تغذیه ای است که توسط متخصصان تغذیه بریتانیایی گلن ماتن و آیدان گوگینز ایجاد شده است و هدف آن کاهش سرعت پیری و پاکسازی بدن است. این برنامه به راه اصلی کاهش وزن بریتانیایی های محبوب تبدیل شده است، شایعات این رژیم را با خواننده ادل (که با این حال وی این موضوع را تکذیب کرد)، شاهزاده هری، بازیگر گوئینت پالترو و غیره در ارتباط می داند.
خوردن کدام میوه ها باعث چاقی شما می شود؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
خوردن کدام میوه ها باعث چاقی شما می شود؟
سیرت فودها حاوی مواد فعالی هستند که تولید سیرتوئین ها را تحریک می کنند، گروهی از هفت پروتئین که مسئول تولید مثل خود سلول ها در بدن هستند. به گفته متخصصان تغذیه، مواد فعال را نمی توان از بیرون به دست آورد، اما می توان با استفاده از لیست خاصی از محصولات حاوی رسوراترول، تولید آنها را آغاز کرد. نویسندگان بر این باورند که این برنامه به غلبه بر استرس، بهبود حافظه، تعادل سطح قند خون، فعال کردن مهمترین عملکردهای مسئول جوانسازی و کاهش وزن کمک می کند.
رژیم غذایی سیرت فود شامل انواع توت های تیره (گیلاس، توت فرنگی، تمشک، تمشک، زغال اخته)، سویا، جعفری، خرما، قهوه، شکلات تلخ، روغن زیتون، گندم سیاه، کپر، فلفل چیلی، کرفس، چای سبز (مچا)، کلم پیچ، سیر، روکولا، کاسنی، پیاز قرمز، شراب قرمز، سویا، گردو، زردچوبه. در مقادیر کم، خوردن ماهی، مرغ و گوشت گاو مجاز است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала