گازپروم: اطلاعیه ای از اوکراین درباره پایان ترانزیت گاز به اروپا از خاک این کشور را دریافت کرده ایم

© Sputnik / Maksim Blinovگازپروم: اطلاعیه ای از اوکراین درباره پایان ترانزیت گاز به اروپا از خاک این کشور را دریافت کرده ایم
گازپروم: اطلاعیه ای از اوکراین درباره پایان ترانزیت گاز به اروپا از خاک این کشور را دریافت کرده ایم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.05.2022
اشتراک
شرکت روسی گازپروم اعلام نمود که از اوکراین، اطلاعیه ای مبنی بر خاتمه ترانزیت گاز از این کشور به اروپا، از طریق سوخرانووکا دریافت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، گازپروم دریافت اطلاعیه ای از اپراتور جی تی اس اوکراین در مورد خاتمه ترانزیت از طریق جی آی اس سوخرانیوکا از 11 می به دلیل ادعای فورس ماژور را تأیید کرده است. با این حال، این شرکت این عمل را تأیید نمی کند و هیچ مانعی برای کار در این زمینه نمی بیند.
سخنگوی،"گازپروم" سرگئی کوپریانوف در این خصوص گفت که گازپروم امروز یک اطلاعیه رسمی از اپراتور سیستم حمل و نقل گاز اوکراین دریافت کرده است مبنی بر اینکه طرف اوکراینی با اشاره به شرایط فورس ماژور، پذیرش گاز برای ترانزیت از طریق GIS سوخرانیکوای اوکراین را از ساعت 7:00 روز 11 می متوقف می کند و انتقال گاز انجام نخواهد شد. کوپریانوف گفت که اپراتور جی تی اس یو اوکراین، پیشنهاد می کند که تمام حجم های ترانزیت گاز به منطقه سودژا در روسیه منتقل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала