ترامپ: تست دادم، دیوانه نیستم

© AP Photo / Evan Vucciترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2022
اشتراک
رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد برای خاموش کردن صدای منتقدین خود، تست روانشناختی انجام داده و منتقدان نمی‌توانند به او احمق بگویند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با سی بی ان نیوز، اظهار کرد منتقدانش دیگر نمی توانند او را احمق بخوانند زیرا او تست روانشناختی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه این تست را در سال 2018 انجام داده و سلامت روانی او تایید شده تاکید کرد جو بایدن نیز باید این تست را انجام دهد.
ترامپ خاطرنشان کرد که منتقدین من شاید حالا به من لقب دیکتاتور و چیزهای دیگر بدهند اما نمی توانند من را احمق بخوانند.
علاوه بر این، هر فردی ویژگی خودش را دارد اما صد در صد مطمئن است که اگر او هم اکنون در قدرت بود، موضوع اوکراین اتفاق نمی افتاد.
ژنرال های آمریکایی از احتمال کودتای ترامپ نگران بودند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2022
گزارش و تحلیل
ضعف سیاست بین المللی بایدن موجب بازگشت مقتدرانه ترامپ
به نقل از تسنیم، این در حالی است که از ابتدا نیز اقدامات و لفاظی‌های "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، درباره مسائل داخلی و خارجی، نگرانی زیادی در میان کارشناسان حوزه‌های مختلف بوجود آورده بود. این نگرانی‌ها موجب شده بود گروهی از روانپزشکان زبده و سرشناس آمریکایی، نامه‌ای به کنگره این کشور ارسال کرده و در آن، درباره خطرناک ‌بودن ترامپ برای آمریکا و جهان هشدار دهند.
همچنین در حالی که تنها سه هفته از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ گذشته بود یک عضو کنگره آمریکا درباره سلامت روانی او و تاثیر مخرب آن بر مردم آمریکا هشدار داده بود.
تد لیو عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در یک مصاحبه تاکید کرده بود که همه روسای جمهور آمریکا باید به دلیل فشار شدید کاری که به آنها وارد می‌شود، باید به خدمات تخصصی و حرفه‌ای درباره سلامت روانی دسترسی داشته باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала