هندوستان خبر از دریافت محموله جدیدی از سامانه های موشکی اس-400 داد

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر هندوستان خبر از دریافت محموله جدیدی از سامانه های موشکی اس-400 داد
هندوستان خبر از دریافت محموله جدیدی از سامانه های موشکی اس-400 داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
به گزارش منابع خبری آگاه، هند محموله جدیدی از سامانه های پدافند موشکی اس-400 را از روسیه دریافت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایندیا تودی، منابع بلندپایه اعلام کرد: " محموله ای جدید از سری سامانه های موشکی روسیه اس-400 توسط کشتی (به هندوستان) ارسال و تحویل داده شده است و در حال حاضر در حال بهره برداری است. بخش‌هایی از سامانه موشکی از طریق هوا و هم از دریا وارد و به سرعت در مکان‌های تعیین‌شده مستقر شدند."

این منبع آگاه در ادامه به این نشریه گفت که هند " محموله های خود را بدون هیچ تاخیر یا مشکلی دریافت خواهد کرد."

روسیه و هند در اکتبر 2018 قراردادی را برای تامین سامانه‌های اس-400 به ارزش 5.43 میلیارد دلار امضا کردند و بدین ترتیب هند سومین خریدار خارجی این سامانه پس از چین و ترکیه شد.
هند روسیه را برای تحویل سریعتر اس-400 تحت فشار قرار می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2020
هند روسیه را برای تحویل سریعتر اس-400 تحت فشار قرار می دهد
پیش از این، سخنگوی وزارت امور خارجه هند، در واکنش به اظهارات نماینده وزارت امور خارجه آمریکا درباره تحریم های احتمالی در خصوص خرید اس-400، گفت، هند یک سیاست خارجی مستقل از جمله در زمینه تدارکات دفاعی را دنبال می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه هند گفت: "هند و ایالات متحده یک مشارکت راهبردی جهانی جامع دارند. هند و روسیه هم شراکت استراتژیک ویژه و ممتازی دارند. ما یک سیاست خارجی مستقل را دنبال می کنیم، این در مورد خریدها و تامین دفاعی ما نیز صدق می کند، که بر اساس منافع امنیت ملی ما راهبری می شود."

پیشتر ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت، دولت آمریکا در حال تماس با مقامات هندی درباره احتمال اعمال تحریم در ارتباط با خرید سامانه های موشکی ضد هوایی اس-400 روسیه است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала