وزارت دفاع روسیه: اطلاعات جدیدی از فعالیت های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین کشف کردیم

© Photo / IRNAوزارت دفاع روسیه: اطلاعات جدیدی از فعالیت های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین کشف کردیم
وزارت دفاع روسیه: اطلاعات جدیدی از فعالیت های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین کشف کردیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
ژنرال ایگور کریلوف، فرمانده نیروهای دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیکی روسیه گفت که آمریکا بیش از 350 میلیون دلار در پروژه های مرکز علمی و تکنولوژیکی اوکراین صرف کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کریلوف، فرمانده نیروهای دفاع بیولوژیکی، شیمیایی و رادیولوژیکی روسیه گفت که در سال های اخیر, آمریکا بیش از 350 میلیون دلار در پروژه های مرکز علمی و تکنولوژیکی اوکراین صرف کرده است تا به تحقیقات مورد علاقه به پنتاگون از جمله در زمینه سلاح های بیولوژیکی بپردازد.
هانتر بایدن پسر جو بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
وزارت دفاع روسیه، مکاتبات پسر بایدن در مورد آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین را منتشر کرد
ژنرال ایگور کیریلوف گفت: "مرکز علم و فناوری اوکراین در نگاه اول یک سازمان غیر دولتی است که هیچ ارتباطی با پنتاگون ندارد."کریلوف خاطرنشان کرد که وزارت دفاع روسیه موفق شد نقش آمریکا را در فعالیت های بیولوژیکی نظامی در خاک اوکراین نشان دهد.
وی بیان داشت: "همزمان مرکز تخصصی تهدیدات شیمیایی و بیولوژیکی وزارت دفاع روسیه ثابت کرده است که فعالیت اصلی این مرکز انجام وظایف مورد علاقه پنتاگون از جمله در زمینه سلاح های بیولوژیکی است."

ایگور کیریلوف در ادامه افزود: "تنها در سالهای اخیر واشنگتن بیش از 350 میلیون دلار برای اجرای پروژه های این مرکز هزینه کرده است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала