رد اظهارات روسیه توسط سازمان منع سلاح های شیمیایی

© Photo / Organization for the Prohibition of Chemical Weaponsرد اظهارات روسیه توسط سازمان منع سلاح های شیمیایی
رد اظهارات روسیه توسط سازمان منع سلاح های شیمیایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
سازمان منع سلاح های شیمیایی اظهارات روسیه در مورد تهدید استفاده از مواد شیمیایی توسط کی یف را نپذیرفت.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده دائم سازمان منع سلاح های شیمیایی: اظهارات روسیه در مورد تهدید استفاده از مواد شیمیایی توسط کی یف پذیرفته نشد.
الکساندر شولگین، سفیر و نماینده روسیه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی، سفیر روسیه در ماه مارس، هشدارهای روسیه در مورد تهدید کی یف به استفاده از مواد شیمیایی را اطلاعات نادرست خواند و گفت که تنها مسکو مسئول هر حادثه ای خواهد بود.
شولگین گفت : "هیئت های متفکر کاملاً نگرانی های ما را در مورد تهدید استفاده از مواد شیمیایی سمی در اوکراین به اشتراک می گذارند. از سوی دیگر کشورهای غربی دو گانه ترین موضع را اتخاذ کردند: در جلسه مارس شورای اجرایی مستقیماً هشدارهای روسیه را اعلام کردند: چیزی جز اطلاعات نادرست نیست و تنها کشور ما مسئول هر حادثه ای خواهد بود.
سازمان منع سلاح های شیمیایی (OPCW) در 12 آوریل گفت که در مورد گزارش های تایید نشده اخیر در مورد استفاده از سلاح های شیمیایی در ماریوپل نگران است. این سازمان گفت که دبیرخانه فنی پیام هایی از روسیه و اوکراین در مورد تهدید به استفاده از مواد شیمیایی سمی به عنوان سلاح دریافت کرده و در صورت درخواست آن را به تمامی 193 کشور عضو OPCW ارسال کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала